• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madelise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:39 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Duco
    Ethan had de boodschap begrepen en liet mij alleen met Den. Uitdagend grom ik naar de vampier. Ik zie dat zijn gezicht een niet al te beste uitdrukking heeft na de actie van Ethan. Ethan neemt Madelise en Eloise mee naar een veilige afstand. Ook zie ik MJ deze kant op komen. De vampier komt langzaam mijn kant op. Ik begin langzaam een andere kant op te lopen, in de hoop dat ik gevolgd wordt. Ik kijk achterom en zie dat de vampier me inderdaad volgt. Na een tijdje blijf ik plots staan waardoor de vampier snel moet remmen. Nu komt Den eindelijk in actie. Samen halen we de vampier neer en zorgen dat hij niet meer weg kan.

    Ethan
    hij liep naar Eloise toen en kuste haar en hield haar vast. 'hoe zou dat toch komen?! dat kan toch niet waar zijn. door dat bijten van jou?' 'nee dat denk ik niet ethan. of toch wel.' hij liet haar los en keek haar aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.