• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madelise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:39 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Mary-Jane-

    Ik trok de 2 jongens haastig mee en even later kwam Éloise er ook bij staan. Ik zuchtte diep en begon vervolgens aan mijn verhaal. Ik vertelde alles tot is detail van wat ik deze avond had meegemaakt.'Ja, dat weten we.' Zei Ethan toen ik klaar was met praten. Ik knikte kort.'Gaan we er wat aan doen?' vroeg ik vervolgens.'Dat weten we nog niet...' Antwoordde Éloise op mijn vraag. Toen ik haar aankeek en even goed in me opnam, slaakte ik een kleine gil van schrik.'Wat is er?' Vroeg Éloise en keek me niet-begrijpend aan.'Maar... Jij was- Maar jij- Hoe kan dit?!' Stamelde ik. Nog steeds keek Éloise me met een niet-begrijpende blik aan.'Jij was toch een vampier?' Het lukte me net om die zin uit te spreken.'Was.' Zei Éloise kortaf.'Was...?' Herhaalde ik en keek haar verwachtingsvol aan.

    Ethan. Ik schrijf dan maar want niemand reageert meer

    Mj vroeg wat aan Eloise waarop zei 'was' er op antwoorde. Toen omhelsde Eloise Ethan en hij keek haar aan.
    'ja, was. Ze was inderdaad een vampier.' zei Ethan en Mj keek nadenkend. Hij liet liet Eloise los en ging op zn bed zitten en dacht na.
    *ja dat is waar ook, en ik heb het gedaan... Nu is ze zo kwetsbaar en dat is mijn schuld!* en keek in Eloises ogen en glimlachde naar haar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'Hmm wat is er nu allemaal aan de hand, ik volg er geen zak meer van.' zeg ik verward en plof naast Ethan op mijn bed, waar ik net nog zo heerlijk lag te slapen. Het ene moment lig ik heerlijk te slapen en het andere moment is mijn huis gevuld met mensen en krijg ik 3 verhalen door elkaar te horen.

    ~Jura~

    Ik knikte. 'Begrijp ik, meneer', zei ik snel en liep richting de deur. Zodra ik de kamer uit was, spring ik uit het raam en belande behendig op de bal van m'n voeten. Waar zou ik anders informatie over m'n moeder te vinden?, schoot er door m'n hoofd. Loronto deed zo afstandelijk. Alsof het hem niks uitmaakte of ik z'n kleindochter ben! Hoe koelbloedig! 'Hoe kun ze zo kil zijn tegen je kleindochter', gromde ik zacht. Nog na gromend voor, wat er was gebeurd, liep ik door het bos. Een oorlog? Wat hebben die wolven dan ooit misdaan?! Ik schudde m'n hoofd. 'Ik pieker te veel', zei ik tegen mezelf. 'Waarover dan?', zei de stem van......


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Mary-Jane-

    Ethan gaat op Duco's bed zitten. Hij kijkt verward en spijtig. 'Ethan...' Vraag ik voorzichtig. 'Wat is er aan de hand? Hoe bedoelen jullie "was"? Ethan, je hebt Éloise toch niet terug veranderd in een mens he?' ethan mocht dat echt niet hebben gedaan. Het is enorm gevaarlijk om een vampier weer terug te veranderen naar een sterfelijk wezen, Éloise zou nu zelfs alleen door een klein koudje dood kunnen gaan! Afwachtend keek ik Ethan aan. Duco kwam verward naast Ethan zitten. 'Wat is er nu allemaal aan de hand?' Zei hij. Ik keek hem met een ietwat bezorgd gezicht aan en hij keek net zo terug naar mij, maar ik besloot toch te wachten op antwoord van Ethan of Éloise voordat ik alles ging uitleggen.

    Ethan
    Hij keek beide kanten op. 'Eh, tja Eloise wilde het en ik zei al dat ik niet wilde maar ze was besloten dus toen deed ik het met tegenzin.' zei hij tegen MJ. Hij deed zn handen voor zn gezicht en streek zn haren naar achteren.
    wat heb ik toch gedaan, ik weet dat het gevaarlijk is!
    Ethan keek verward naar Eloise die haar ogen direct ergens anders keken. HIj stond op en deed de deur open en liep weg. Keek naar Madelise, en liep het huis uit. liep naar het meer maar hij kon geen rust vinden en liep verder. hij zag daar iemand staan en liep erheen.
    Ik pieker te veel' hoorde Ethan en antwoorde: 'Waarover dan?'
    Jura draaide zich om en keek Ethan aan. 'Ik heb iets gehoord maar weet niet of het waar is, maar komt er een oorlog? waarom dan?' zij hij en keek weer naar de lucht.
    'Ja, dat is waar, maar ben er niet mee eens,Ethan! als je dat soms dacht.' zei ze een beetje geirriteerd. 'Ho, rustig, ik wilde het alleen maar vragen, maar ik laat je maar met rust volgensmij deed je andere dingen hier. en ik moet weer naar Madelise.' Hij liep weer weg totdat.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Madelise
    ze ging nog praten met Den in de woonkamer todat Ethan de deur open doet en even naar haar keek en weer weg liep. 'Ethan wacht wat is er?!' 'Laat maar Madelise, hij redt het wel.' zei Den gerustellend. ze ging naar de kamer van Duco en zag daar iedereen praten behalve MJ. 'Mj wat is er?' ze liep naar haar toe en deed een arm om haar heen en liet haar zitten in een stoel.
    Mj keek naar haar en glimlachde flauwtjes en keek naar Eloise.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Mary-Jane-

    Madelise kwam opeens binnenstormen en liep naar me toe. 'MJ, wat is er?' Vroeg ze bezorgd. Ik haalde diep adem en vertelde het verhaal. 'Luister... Als een vampier wordt gebeten door een wolf, wordt het natuurlijk weer een mens. Alleen, kan dat mens overlijden, aan alleen al het kleinste koudje, of een kleine schaafwond, blauwe plek noem maar op.' Nu keek iedereen me geschrokken aan, vooral Éloise zag eruit alsof ze een hartaanval kreeg. 'Maar...' Vervolgde ik snel mijn verhaal. 'Het is mogelijk om dat te herstellen door te zorgen dat diegene, in dit geval Éloise, weer vampier wordt. Maar dat gaat niet meer zomaar. Ze moet worden gebeten door 3 verschillende vampiers die ieder maximaal een aantal jaren eerder of later zijn veranderd.' Vervolgens keek ik naar Éloise. 'Dus, Éloise. Welk jaar ben je gebeten?' Afwachtend keek ik haar aan. In de hoop dat ze niet veel eerder of later is gebeten dan mij.

    -Duco-
    Bijna iedereen was verspreid in mijn huis. Ik probeerde het gesprek nog te volgen maar dat lukte niet meer. Langzaam viel ik weer in slaap. Als er iets gebeuren moest word ik wel wakker gemaakt waren mijn laatste gedachten voordat ik weer naar dromenland ga.

    ~Jura~

    er geritsel uit de bosjes kwam. Een grote schaduw van een wolf was zichtbaar, maar de gedaante veranderde naar een mens en kwam naar me toe. Geschrokken krabbelde ik terug. 'Rustig maar', zei een herkenbare stem. Ik keek naar de man die nu naast me op de grond zat. 'Wat ben je prachtig geworden', zei hij betoverd. 'W-wat.... Hoe bedoel je?!', zei ik geschokt. 'Je lijkt erg op je moeder zeg', ging hij verder zonder dat hij m'n vraag beantwoordde. 'Ik....', probeerde hij uit tr brengen, maar inplaats van dat hij z'n zin afmaakte kwam er een grote stilte tussen ons. 'Ik ben je vader', zei hij na een paar minuten. Met een open mond keek ik hem aan. 'M-mijn v-vader?', stamelde ik vragend. En nu zag ik het. Zijn blauwe ogen en z'n perfect gevormde lippen. Ze leken precies op die van mij. Mijn vader stond en maakte aangestalte om weg te gaan. Ik sprong en vloog om z'n nek. Ik barstte in huilen uit. 'M-mijn... V-vader', stamelde ik terwijl de tranen over m'n wangen liepen. De gespierde armen van m'n vader sloegen om me heen en de warmte van z'n lichaam kwam naar me toe. Het voelde zo fijn om mijn vader eens te ontmoeten...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gaat hier iemand nog iets schrijven btw?

    uhh ik ben inspiratieloos dus aan mij heb je even niks.........

    ja pff... ik ben degene die als laatste heet gereageerd... dan ga ik toch niet nog een keer reageren.. :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    ja pff... ik ben degene die als laatste heet gereageerd... dan ga ik toch niet nog een keer reageren.. :S


    ja, je hebt gelijk sorry dit gelde niet voor jou. :$

    LadySparrow schreef:
    (...)

    ja, je hebt gelijk sorry dit gelde niet voor jou. :$


    hihi naakt nie uit hoor ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †