• Ik ben namelijk mijn Sims 3 code kwijt, en mijn computer is onlangs gecrasht, dus mijn Sims 3 staat er niet meer op.
    En ik wilde hem dus weer downloaden, alleen ben ik dat boekje met die code kwijt.
    Hmmm...

    Kan er iemand helpen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben de mijne dus ook kwijt. Maar gelukkig is die computer bij mij niet gecrashed.

    Heb je dat doosje niet meer waar die CD inzit? Want vanachter op die doos staat normaal ook de code.. denk ik ? anders kan ik je niet helpen sorry ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn vriendin heeft mijn cd nog ;x


    Trust me. I'm the doctor

    Zoek op google naar verification key sims 3. Soms vind je er eentje.


    Your make-up is terrible

    Je moet even heel goed zoeken op internet. Zo heb ik, in de tijd dat ik nog de illegale had, de mijne ook gevonden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als het goed is, heb ik er eentje gevonden. Hij is nu aan het installeren, dus dan zal het wel goed zijn, toch? - hoopt heel hard dat de installatie lukt -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Google: Sims 3 serial.

    Misschien google? Ik weet niet. Ik wil SIms 3 ook terug maar heb te weinig geheugen op mijn comp D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is me gelukt, muhahaha. ^^
    Ik kan weer gewoon the Sims spelen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mooi zo!
    That's why I love sims 1. Weinig ruimte nodig, er is maar één serial number voor ieder uitbereidingspakket (dus gewoon even googlen) én de poppetjes zijn zo epic, dat ze tijdens het eten een mes AAN hun hand hebben, ipv IN. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.