• Ik heb me aangemeld voor NaNoWriMo maar ik heb geen enkel idee waar ik over moet schrijven, mijn ideeen zijn niet goed genoeg, dus ik vroeg me af of jullie enkele ideetjes hadden voor mij?
    Ik schrijf het liefst over fantasy of geschiedenis, met een beetje romantiek erin. (:
    Alvast bedankt.


    Your make-up is terrible

    En ik weet nogsteeds niets!


    Your make-up is terrible

    Het jaar 2367, Engeland is zo’n 100 jaar geleden over genomen door ‘Masacra’. Sindsdien is het land volledig afgesloten van de rest van de wereld. Het land is een puinhoop geworden, de bevolking is enorm uitgedund en de mensen die zijn overgebleven leven in een voortdurende angst. Ze worden onderdrukt en uitgebuit. Toch leeft er, onder de puinhoop, een groep voort met een eigen mening, een eigen leven, Het Verzet. Van deze groep maak ik deel uit, ‘I’m one of the last survivors’.

    Ik ben er ooit aan begonnen, maar heb het nooit afgemaakt. Misschien geeft het wat inspiratie?:W

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, ik had al zo'n idee in mijn hoofd maar dat werkte niet.


    Your make-up is terrible

    Oke, dan wens ik je nog succes met zoeken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Mijn hoofd is gewoon dood.


    Your make-up is terrible

    Gewoon een -guy/girl fall in love- verhaal? Wel lekker makkelijk?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga denken of ik een idee voor je weet (krul)


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Ik ga denken of ik een idee voor je weet (krul)


    Dankjewel Amber!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dankjewel Amber!

    Graag gedaan, maar zeg dat maar pas als ik een idee heb, want meestal ben ik ideeloos -.-


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Graag gedaan, maar zeg dat maar pas als ik een idee heb, want meestal ben ik ideeloos -.-


    Ik vind het al lief dat je voor me nadenkt! Ik kan niet eens meer denken, ik probeer al zo'n 35 uur een idee te bedenken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het al lief dat je voor me nadenkt! Ik kan niet eens meer denken, ik probeer al zo'n 35 uur een idee te bedenken.


    Dat is wel heel lang! Ö -Of je bedoelt t sarcastisch, dat kan ook ;p-
    En pff, ik ben inspiratieloos... Bahh dat vind ik echt irritant, ik kan gewoon geen verhalen verzinnen >.< ;p


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Dat is wel heel lang! Ö -Of je bedoelt t sarcastisch, dat kan ook ;p-
    En pff, ik ben inspiratieloos... Bahh dat vind ik echt irritant, ik kan gewoon geen verhalen verzinnen >.< ;p


    Haha, nee ik meen het.


    Your make-up is terrible

    Je houdt van tweede wereld oorlog toch? Misschien moet je een liefdesromance tussen een Jood en een Duitse jongen beschrijven, het meisje moet naar een concentratiekamp en de jongen moet het leger in. Dat meisje en die jongen overleven en dan het leven daarna ofzo?


    Life is hard and then we die

    Misschien kan je over een wereld schrijven, waarin enkele stammen leven die een bepaald dier vereren en eigenlijk praktisch nooit met elkaar in contact komen. Tot er bij een bepaalde stammen verdwijningen gebeuren en één (roofdier) stam wordt geviseerd als de schuldige. En dan kan je iemand uit die stam er op uit sturen om uit te vissen wat er aan de hand is of zo...

    Of schrijf een politiestory over het Chicago uit de jaren '20, superinteressant met de mafia en zo.

    Of over een liefdes verhaal tussen een bediende en haar/zijn meester in een superrijke familie in Londen, jaren '30, of zo c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.