• Ik heb me aangemeld voor NaNoWriMo maar ik heb geen enkel idee waar ik over moet schrijven, mijn ideeen zijn niet goed genoeg, dus ik vroeg me af of jullie enkele ideetjes hadden voor mij?
    Ik schrijf het liefst over fantasy of geschiedenis, met een beetje romantiek erin. (:
    Alvast bedankt.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat een chicklit het makkelijkste is als je echt niks weet, aangezien daar vrij weinig voorbereidend werd aan te pas komt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MustacheMe schreef:
    Moet het btw in het engels? O;

    Nee, hoor c: Het gaat gewoon om het aantal woorden, for all they care schrijf je in het Swahili.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Nee, hoor c: Het gaat gewoon om het aantal woorden, for all they care schrijf je in het Swahili.


    Cool dus kan ik eigenlijk gewoon gaan slapen op mijn toetsenbord, dan de volgende dag mijn verhaal insturen en krijg ik zo'n badge? :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Cool dus kan ik eigenlijk gewoon gaan slapen op mijn toetsenbord, dan de volgende dag mijn verhaal insturen en krijg ik zo'n badge? :'D

    In feite wel denk ik c: Maar of dat nou een achievement is, laten we maar in het midden x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Cool dus kan ik eigenlijk gewoon gaan slapen op mijn toetsenbord, dan de volgende dag mijn verhaal insturen en krijg ik zo'n badge? :'D


    Ja, maar ben je dan trots op jezelf? :'D


    Your make-up is terrible

    Ik heb een idee voor een fantasyverhaal, kinda a la Lors of The Rings/Xena, maar dan anders ><
    Maar fuck, daar heb ik geen tijd voor.

    Ik zou gewoon een fantasyverhaal doen. Die wereld kun je van scratch opbouwen en je hoeft dan ook geen tot weinig research te doen, hoogstens even teruggraven in je eigen feiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik heb een idee voor een fantasyverhaal, kinda a la Lors of The Rings/Xena, maar dan anders ><
    Maar fuck, daar heb ik geen tijd voor.

    Ik zou gewoon een fantasyverhaal doen. Die wereld kun je van scratch opbouwen en je hoeft dan ook geen tot weinig research te doen, hoogstens even teruggraven in je eigen feiten.


    Ja, daarom wilde ik dat ook liever doen, ookal weet ik heel veel van geschiedenis af. Lijkt me toch wel makkelijker, maar een idee bedenken is nog best moeilijk.


    Your make-up is terrible

    Fuck yeah, ik heb een idee. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar ben je dan trots op jezelf? :'D


    Zeker! Ik heb het gewoon een hele nacht kunnen volhouden om met mijn hoofd op een toetsenbord te liggen (:! Lol jk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Pariah schreef:
    Fuck yeah, ik heb een idee. :'3


    vertel? O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Pariah schreef:
    Fuck yeah, ik heb een idee. :'3


    Goedzo! :'D


    Your make-up is terrible

    MustacheMe schreef:
    (...)

    vertel? O;

    Het is fantasy, dat is het enige wat ik ga zeggen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Het is fantasy, dat is het enige wat ik ga zeggen. :W


    C; Zoals ik al verwachte, nou veel succes! (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    C; Zoals ik al verwachte, nou veel succes! (:

    Dankjewel!
    Jullie ook, met het bedenken!
    Als ik nog ergens op stuit, dan meld ik het wel. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nog wat ideetjes: Iemand die contact kan leggen met geesten en achtervolgt word door slechte.


    Your make-up is terrible