• ik ben net (vanddag) voor de eerste keer ongesteld geworden enn ik verlies echt best veel bloed, is dit normaal?
    en kunnen jullie mij ook vertellen of jullie nog veel doorgegroeid zijn (ook qua rondingen zeg maar) na de eerste menstruatie? :33


    Expect the unexpected

    Gefeliciteerd je bent nu officieel een vrouw (: Nouja dat zeggen ze dan haha x)
    Dat veel bloeden is heel normaal hor, er zijn zelfs sommige mensen die zo'n beetje vergaan van de buikpijn als ze ongestelt worden. Maar dat verschilt bij ieder ;)
    Ja rondingen beginnen dan ook echt te komen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:52 ]

    Sowieso je borsten groeien nog en dat je niet groeit in de lengte verschilt ook nog.
    Ik ben nu iets van 2 jaar ongesteld en ben in die tussentijd van 160 naar iets van 173 gegaan. En ik groei nog steeds in de lengte. Dusja. (:


    Tell me about it, stud.

    Dat is normaal. Toen ik voor het eerst ongesteld was, moest ik een nachtverbandje voor overdag.

    Jalours (cat) ben bijna 15 en ben nog niet ongesteld (cat)
    Ik wil ook een echte vrouw zijn (wbw) Njah, volgens mij is het wel normaal, zoals ik vernomen heb van mijn moeder.


    Where words fail, music speaks

    Dat is normaal, de eerste keer weet je niet wat te verwachten en lijkt het heel veel. (:
    Je groeit meestal nog zo'n vijf à tien centimeter na je eerste menstruatie helaas. Rondingen blijven nog wel doorgroeien sowieso tot je achttiende, ik ben in de anderhalf jaar sinds mijn eerste menstruatie een cupmaat gegroeid, dus dat komt wel goed. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden (krul)
    Alleen ben ik het al zo'n 6 jaar maargoed ;p

    Anyway,, ja het is normaal dat je zoveel bloedt. Wat andere ook al hebben aangegeven, het kan in het begin onregematig zijn. Maar het hoeft niet. Ik ben eigenlijk altijd regelmatig geweest, al vanaf het begin. Het is wel zo dat ik nu minder lang ongesteld ben dan in het begin. Maar dat is voor iedereen anders.


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben nog nooit ongesteld geweest, aan de ene kant vind ik dat heel fijn, want het lijkt me een heel gedoe, maar ik ben nu 13 (1/2) en iedereen uit mijn klas is echt ongesteld.. Duss is ook wel weer een beetje irritant.. Maar even hoor...? Ik ben dus 13 en ik ben echt nog compleet plat! (Duss zonder rondingen) en iedereen bij gym draagt bh's enzo,, en dan zeggen sommige mensen over andere van: wow, zij draagt geen bh, dat is echt heel raar. (die hebben dan wel bprsten) maar ik ga ook geen bh dragen als ik niks heb... Hadden jullie op je 13e al veel??

    marleenXX23 schreef:
    Ik ben nog nooit ongesteld geweest, aan de ene kant vind ik dat heel fijn, want het lijkt me een heel gedoe, maar ik ben nu 13 (1/2) en iedereen uit mijn klas is echt ongesteld.. Duss is ook wel weer een beetje irritant.. Maar even hoor...? Ik ben dus 13 en ik ben echt nog compleet plat! (Duss zonder rondingen) en iedereen bij gym draagt bh's enzo,, en dan zeggen sommige mensen over andere van: wow, zij draagt geen bh, dat is echt heel raar. (die hebben dan wel bprsten) maar ik ga ook geen bh dragen als ik niks heb... Hadden jullie op je 13e al veel??

    Ik had Cup B toen ik 13 was, maar ik was erg vroeg in de puberteit.Niks van aan trekken wat je klas zegt.Een vriendin van mij is ook 13 en zit er ook niet in.Iedereen begint op een andere leeftijd :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    marleenXX23 schreef:
    Ik ben nog nooit ongesteld geweest, aan de ene kant vind ik dat heel fijn, want het lijkt me een heel gedoe, maar ik ben nu 13 (1/2) en iedereen uit mijn klas is echt ongesteld.. Duss is ook wel weer een beetje irritant.. Maar even hoor...? Ik ben dus 13 en ik ben echt nog compleet plat! (Duss zonder rondingen) en iedereen bij gym draagt bh's enzo,, en dan zeggen sommige mensen over andere van: wow, zij draagt geen bh, dat is echt heel raar. (die hebben dan wel bprsten) maar ik ga ook geen bh dragen als ik niks heb... Hadden jullie op je 13e al veel??
    Ik had een jaar terug nog cup maat A nu heb ik B. Alleen me rechter borst is wat kleiner dus dat is irritant met bh's zoeken e_e. Maar gelukkig krijgt me rechter borst ineens een groei spurtje :'D(dat doet pijn in de avond)(kon toen ik 13 was wel een cup B hebben alleen me rechter borst werkte niet mee e_e)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:08 ]


    Shoganai i ne~

    Ik was best laat met ongesteld worden, ik was bijna 14 en zat in de derde, terwijl het merendeel van mijn vriendinnen 'het' al was in groep 8. Het was de eerste keer bij mij echt maar heel weinig, en na drie dagen afgelopen; de keer daarna duurde het twee weken; en daarna werd het iets "normaler", hoewel het nu een jaar later is en het nog steeds heel onregelmatig gaat. En qua groeien... tsjah, ik ben zelf maar amper meer doorgegroeid in de lengte, maar ik was ook wel redelijk laat met ongesteld worden. En met die rondingen komt het met mij volgens mij nooit meer goed, want ik zit al twee jaar vast aan cup AA. D':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Defensive schreef:
    Dat is normaal, de eerste keer weet je niet wat te verwachten en lijkt het heel veel. (:
    Je groeit meestal nog zo'n vijf à tien centimeter na je eerste menstruatie helaas. Rondingen blijven nog wel doorgroeien sowieso tot je achttiende, ik ben in de anderhalf jaar sinds mijn eerste menstruatie een cupmaat gegroeid, dus dat komt wel goed. :')

    *komt je post verpesten* Ik ben na mijn eerste menstruatie nog zo'n 20 cm gegroeid in een groeispurt, en ben volgens mij nogsteeds niet klaar. (cat)

    Maar de eerste keer kan inderdaad erg veel zijn. Ikzelf had juist wel een 'bescheiden' menstruatie de eerste keer, maar mijn beste vriendin des te erger. Maar later zal het wel regelmatiger worden. Oh, en om één of andere reden helpt chocola ALTIJD.

    Oh, en qua rondingen: ik had een jaar geleden (vlak voor eerste menstruatie) cupmaat AA. Nu heb ik een grote B/kleine C. Never loose faith (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, zoiets is normaal.
    Je groeit nog tot +- je 18e


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb elke x veel bloedverlies. En ik ben 18, maar mijn lichaam die groeit nog steeds. Ik wil dit echt niet meer, straks vind ik geen bh meer HAHAA XD

    Nou het is dus normaal. En ik heb geen idee of ik nog ben doorgegroeid.. Maar ik was ook op best late leeftijd ongesteld geworden :'D


    -

    Ik was vroeg ongesteld... Ik heb nooit véél gebloed en heb daar ook niet zoveel last van gehad (sommige van mijn vriendinnen zitten er echt over te klagen & 1 valt zelf flauw van pijn zonder pijnstiller en ik zo van; yeah, right? Meen je dat? Ik heb gewoon een beetje rugpijn, dat is alles)
    En ja; ik ben wel nog veel gegroeid, alleen niet zoveel meer als ervoor en niet zo snel. Je groeit nog tot je 18e.
    Je borsten, daar moet je ook geen zorgen over maken, dat begint pas - die blijven nog groeien tot je twintigste denk ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please