• ik ben net (vanddag) voor de eerste keer ongesteld geworden enn ik verlies echt best veel bloed, is dit normaal?
    en kunnen jullie mij ook vertellen of jullie nog veel doorgegroeid zijn (ook qua rondingen zeg maar) na de eerste menstruatie? :33


    Expect the unexpected

    eh ja dat is normaal en je borsten groeien dan nog steeds (hopelijk ook voor mij !) je lengte alleen waarschijnlijk niet....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ja dat is normaal. Ik zeg het je alvast, de eerste keer is heel vreemd en onregelmatig. Het kan 2 weken duren maar het kan morgen ook over zijn.
    Ja, na de eerste keer groei je nog, je groeit sowieso nog tot je 18e


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je groeid toch volgens mij sowieso tot je 18de?
    Ik ben in elk geval nog wel doorgeroeid na mijn eerste menstruatie, ook in mijn rondingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, het is erg normaal dat je veel bloedt, het was bij mij ook meer dan ik verwacht had. Het kan zijn dat de hoeveelheid bloed na een paar keer afneemt, maar dat is lang niet altijd zo. En je zult ook gewoon doorgroeien, dit stopt niet nu je ongesteld ben geworden, hoor.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wanneer je voor het eerst ongesteld bent geworden, krijg je je groeispurt. Dit is ook de reden waardoor ze geen navelpiercing zetten, tenzij je al meer dan een jaar ongesteld bent, want je lichaam groeit nog.


    To infinity and beyond •

    ja dat is heel normaal,dat je veel bloed verliest. ik ben al sinds groep zeven ongesteld en toen ben ik veel verder gaan groeien bij mijn heupen, niet omdat ik dik ben maar omdat daar de ruimte voor je kind moet zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    je groeit wel alleen niet meer zo snel (in lengte), maar in die 2 jaar dat ik ongesteld ben ben ik van AAcup naar Bcup/kleine C gegaan. Dus je borsten groeien nog snel :Y) En qua bloed in het begin lijkt het heel veel en dat is niet zo maar het kan meer woorden
    (mijn rede voor de pil god damn dat was voor mij een tsunami letterlijk o.o)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:16 ]


    Shoganai i ne~

    Na je eerste ongesteldheid groei je nog ongeveer 2 jaar. En qua rondingen denk ik tot je 16e ofzo?
    Maar dat doorgroeien in de lengte was bij mij niet echt het geval, haha.

    &dat is best normaal, ja. Over dat erge bloedverlies.


    Me so good.

    Dashing schreef:
    Wanneer je voor het eerst ongesteld bent geworden, krijg je je groeispurt. Dit is ook de reden waardoor ze geen navelpiercing zetten, tenzij je al meer dan een jaar ongesteld bent, want je lichaam groeit nog.


    hihi, maar overal op internet lees ik : na je eerste menstruatie groei je nog maar enkele centimeters, dus ik dacht van waaat? ik ben 1.54 ofzo, dus dit stelt me wel gerust!:D


    Expect the unexpected

    Gnome schreef:
    Na je eerste ongesteldheid groei je nog ongeveer 2 jaar. En qua rondingen denk ik tot je 16e ofzo?
    Maar dat doorgroeien in de lengte was bij mij niet echt het geval, haha.

    &dat is best normaal, ja. Over dat erge bloedverlies.


    ik ben 16, ben nogal laatx'd


    Expect the unexpected

    De eerste keren is het nog erg onregelmatig en ook qua hoeveelheid was dat bij mij. En rondingen die groeien is bij iedereen verschillend hoeveel het groeit maar iets doet het volgens mij bij iedereen wel. Qua lengte groei je volgens mij niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    TeaTree schreef:
    (...)

    hihi, maar overal op internet lees ik : na je eerste menstruatie groei je nog maar enkele centimeters, dus ik dacht van waaat? ik ben 1.54 ofzo, dus dit stelt me wel gerust!:D

    Daarom moet je nooit het internet vertrouwen. Jaja, klinkt vreemd om het op het internet te zeggen.
    Heb je dit niet bij bio gehad?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TeaTree schreef:
    (...)

    hihi, maar overal op internet lees ik : na je eerste menstruatie groei je nog maar enkele centimeters, dus ik dacht van waaat? ik ben 1.54 ofzo, dus dit stelt me wel gerust!:D



    Verwacht niet te veel ;P ik ben maar 5 cm toen nog gegroeid ;P
    Alleen ik werd het op m'n 12e en ben nu 17 (:
    en ben nu 1.59 ;P

    Maar is je familie groot of klein?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mijn eerste keer was 3 weken, dus dat kan wel(krul)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Het lijkt heel veel, maar het valt reuze mee zeggen ze. Je hebt het gevoel alsof je een literfles bloed verliest maar het is maar een kopje. En ik weet niet meer of ik nog veel in de lengte gegroeid ben. Mijn rondingen wel (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.