• Mijn telefoon doet echt stom de laatste tijd, vooral vandaag. Ik wilde een vriendin bellen maar hij deed het niet, ze belde mij, wilde ik opnemen, kreeg ik ineens het mailbeeldscherm toen ik erop wilde klikken. Ook viel ineens het beeldscherm op blokkering, het telefoonbeeldschermpje ging weg, ging hij terug naar 'home' (maar hij blijft wel doorbellen) en net startte hij zichzelf ineens opnieuw op.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Heb je Blackberry?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ugh. Ik haat mobieltjes.
    De mijne wil ook al niet naar me luisteren. Hij doet gewoon waar hij zelf zin in heeft.

    Hij leidt z'n eigen leven, lijkt het wel!
    Even resetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Intensive schreef:
    Heb je Blackberry?


    Nee, bah.
    HTC.


    Your make-up is terrible

    Wat een geniale gsm :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, bah.
    HTC.

    Hmm uhm geen verstand van, sorry! :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik stak eens een simkaart in mijn oude gsm die ik gratis had gekregen. Maar ik was de pincode kwijt en ik had het verkeerde kaartje bijgehouden blijkbaar. Dus ik geraak niet verder aangezien ik geen pincode meer had. Had ik die maar weer afgezet. Op vrijdagavond gaat ineens een wekker af terwijl die gsm AF stond!!! O.O En met een nieuwe simkaart kan dat helemaal al niet, dat vind ik zó creepy. Vrijdag daarachter weer en toen hield ik die simkaart eruit en smeet ik hem in de vuilbak. Als het deze vrijdag nog is afgaat smijt ik de batterij er ook uit en als het dan nog af gaat smijt ik heel die gsm weg. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hoe oud is tie? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moffeltje schreef:
    Ik stak eens een simkaart in mijn oude gsm die ik gratis had gekregen. Maar ik was de pincode kwijt en ik had het verkeerde kaartje bijgehouden blijkbaar. Dus ik geraak niet verder aangezien ik geen pincode meer had. Had ik die maar weer afgezet. Op vrijdagavond gaat ineens een wekker af terwijl die gsm AF stond!!! O.O En met een nieuwe simkaart kan dat helemaal al niet, dat vind ik zó creepy. Vrijdag daarachter weer en toen hield ik die simkaart eruit en smeet ik hem in de vuilbak. Als het deze vrijdag nog is afgaat smijt ik de batterij er ook uit en als het dan nog af gaat smijt ik heel die gsm weg. x]


    Je wekker gaat sowieso af als je batterij erin zit, ookal staat je telefoon uit. Dat word opgeslagen op je telefoon en niet op je SIM.


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    Hoe oud is tie? (:


    2/3 jaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    2/3 jaar.


    Dan kan het daar ook wel aan liggen..
    na 2 jaar krijgen de mijne ook altijd keuren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    (...)

    Je wekker gaat sowieso af als je batterij erin zit, ookal staat je telefoon uit. Dat word opgeslagen op je telefoon en niet op je SIM.

    Maar dat is onmogelijk want ik heb nog nooit gebruik gemaakt van die sim en dus nog nooit een wekker erop ingesteld. Ik had er 5 wekkers opstaan dan zouden ze allemaal af gaan. Ik heb die gsm 3,5 jaar gehad en als mijn gsm af stond gíng mijn wekker niet af! (da's ook onmogelijk gewoon) Dus ik zal wel weten of die afgaat of niet als die af staat he!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tijd voor een nieuwe :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Moffeltje schreef:
    Ik stak eens een simkaart in mijn oude gsm die ik gratis had gekregen. Maar ik was de pincode kwijt en ik had het verkeerde kaartje bijgehouden blijkbaar. Dus ik geraak niet verder aangezien ik geen pincode meer had. Had ik die maar weer afgezet. Op vrijdagavond gaat ineens een wekker af terwijl die gsm AF stond!!! O.O En met een nieuwe simkaart kan dat helemaal al niet, dat vind ik zó creepy. Vrijdag daarachter weer en toen hield ik die simkaart eruit en smeet ik hem in de vuilbak. Als het deze vrijdag nog is afgaat smijt ik de batterij er ook uit en als het dan nog af gaat smijt ik heel die gsm weg. x]


    Paranormal Mobility

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:04 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Paranormal Mobility

    Haha. Oké, ik ga een horror kortfilm maken. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.