• Ik haat mijn school, serieus. Alles is slecht geregeld en ik we moeten alles maar lekker zelf uitzoeken. Nou, ik ga er zo snel mogelijk af, aangezien ik nog steeds niet mijn rooster van volgende week heb. Ik heb wel meer te doen behalve school, achterlijke kutschool.


    Ik ben gemeen xoxo

    Rooster voor volgende week?

    Die kreeg ik dan pas laatste dag van de week (:
    & mijn school is ook slecht geregeld (:
    + ben allang bezig met andere school zoeken ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die van mij is écht goed. Hier en daar heb ik soms mijn dag niet en dan ga ik totaal die school uit schelden maar eigenlijk is hij wel goed, want we mogen best wel veel. Buiten vechten en mensen pesten enja al die soort dingen maar dat is wel normaal.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 12:55 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij ons is het ook niet geweldig, maar wel oké. Gelukkig hebben wij een vast rooster.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Bij ons is het ook niet geweldig, maar wel oké. Gelukkig hebben wij een vast rooster.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn mentor is overspannen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb vakantie
    Wij hebben een vast rooster.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb gewoon een kutschool .


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Same here. Mijn humeur is de hele proefwerkweek al op niveau nul.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, onze school is daar ook zo'n kwaaie in..


    ars moriendi

    Aquila schreef:
    Ik heb vakantie
    Wij hebben een vast rooster.

    Bij ons is ook alles slecht geregeld. Maar daar ben ik aan gewend :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit op een redelijk goede school ^^. het enige waar ik me echt aan erger is dat briefen altijd zoo laat komen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij op school is het echt slecht geregeld. Als je dubbel bent ingeroosterd moet je het maar lekker zelf uitzoeken .__.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Onze school is ook zo goed in regelen, zeggen ze een paar dagen vantevoren dat we met de klas ergens heen gaan. Onze mentor vooral dit jaar zeg; wij moeten voor examenjaar ID kaart kopie inleveren heeft te maken met je examen maar nee zegt ze neit tegen de hele klas, alleen even tegen mij dat ik dat nog moest doen. Terwijl er genoeg anderen zijn die dat ook nog moet doen. Ze komt ook altijd te laat wanneer ze 's ochtends gymles moet geven. Ze is nog maar 1x op tijd geweest.

    Onze school is wel goed in regelen. Alleen regelt ze nooit wat (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.