• Kim Kardashian heeft, slechts 72 dagen na haar huwelijk met Kris Humphries, de scheiding aangevraagd. De hardnekkige geruchten dat de twee totaal niet met elkaar overweg kunnen werden door Ryan Seacrest, de producent van haar realityshow, bevestigd.

    "Ja @kimkardashian vraagt vanmorgen de scheiding aan," zo twitter hij. "Ik heb met haar gesproken.

    De Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ meldt dat Kim advocaat Laura Wasser in de arm heeft genomen en dat de datum op de scheidingspapieren 31 oktober 2011 zal zijn.

    Kim vertelde eerder aan People Magazine dat wonen in New York, samen met haar zus Kourtney, haar vriend Scott Disick en baby Mason, 'verre van ideaal' was voor een pasgetrouwd stel. Halloween vierde Kim ook opvallend alleen. Ze liet weten dat haar man niet aanwezig was, omdat ze deze week naar Australië zou vertrekken.

    "Iets waar ik Kris op heb proberen voor te bereiden was het feit dat er van alles over ons geschreven zal worden", zo vertelde ze People. "Ik kon er in het begin echt van wakker liggen, maar nu denk ik er niet eens meer over na."

    Kim en Kris trouwden 20 augustus op een landgoed in Montecito, Californië. Hun huwelijk kostte zo'n 10 miljoen dollar.


    Bron

    Die hebben het ook lang uitgehouden O.o


    To love is to destroy.

    Dashing schreef:
    Ik vind Kim echt geweldig, dus degene die zeggen dat ze een loser is, is gewoon vreselijk jaloers. Ze gingen veel te snel trouwen en Kris kon het gewoon haar wereldje niet aan. Alleen maar omdat ze beroemd is, wordt er zoveel aandacht aan besteed, want als het iemand die niet beroemd was, zouden mensen hun geen loser noemen.
    Ik vind het wel echt zonde van het geld, want die bruiloft was echt prachtig.

    Trololol, she lost from marriage, so she's a loser.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Laten we hopen dat Kim en Kris hier een wijze les hebben van geleerd.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ehmm ja maar mensen die niet beroemd zijn geven geen tien-miljoendollar bruiloften om er daarna maar gelijk de brui aan te geven.


    Er zijn genoeg vrienden van mijn ouders, die ook dik een miljoen uit hebben gegeven voor hun bruiloft en die zijn niet beroemd.


    To infinity and beyond •

    Dashing schreef:
    Ik vind Kim echt geweldig, dus degene die zeggen dat ze een loser is, is gewoon vreselijk jaloers. Ze gingen veel te snel trouwen en Kris kon het gewoon haar wereldje niet aan. Alleen maar omdat ze beroemd is, wordt er zoveel aandacht aan besteed, want als het iemand die niet beroemd was, zouden mensen hun geen loser noemen.
    Ik vind het wel echt zonde van het geld, want die bruiloft was echt prachtig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Roux schreef:
    Ik vind die Kim Kardashian gewoon een aandachtshoertje. :W
    Belachelijk om zo'n heisa te maken om een huwelijk wat toch maar heel kort duurt, en dit wisten we van tevoren ook al.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wilde net zeggen, die waren toch pas getrouwd.
    Ik zou mijn mening maar voor me houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dashing schreef:
    (...)

    Er zijn genoeg vrienden van mijn ouders, die ook dik een miljoen uit hebben gegeven voor hun bruiloft en die zijn niet beroemd.

    Dus dat maakt het allemaal maar normaal? :')


    ars moriendi

    Fijn, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dus dat maakt het allemaal maar normaal? :')


    Nee, maar jij begon over het beroemd zijn. Sommige mensen hebben gewoon veel geld over voor de bruiloft van hun dromen. Wanneer het dan niet goed loopt, betekend het niet dat je een aandachtshoertje bent of dat je een loser bent.


    To infinity and beyond •

    Dashing schreef:
    (...)

    Nee, maar jij begon over het beroemd zijn. Sommige mensen hebben gewoon veel geld over voor de bruiloft van hun dromen. Wanneer het dan niet goed loopt, betekend het niet dat je een aandachtshoertje bent of dat je een loser bent.

    Wel na 72 dagen. Kom op zeg, dan had je simpelweg niet moeten trouwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Joseph schreef:
    Dat verklaart de trending topic op twitter.
    Nou zoals ze hierboven zeggen, ze trouwde waarschijnlijk voor de aandacht.

    -gaat op twitter kijken-


    haha ;d

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:58 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Penguin schreef:
    (...)
    Wel na 72 dagen. Kom op zeg, dan had je simpelweg niet moeten trouwen.


    Er zijn mensen die veel eerder al gaan scheiden. Sommige mensen komen erachter TIJDENS een huwelijk dat ze niet bij elkaar passen. Dan ben je geen fucking loser als het niet lukt. ;s. Dan ben je namelijk je hele leven lang een loser als dingen niet gaan zoals JIJ dat wilt. (:


    To infinity and beyond •

    Ach ja joh, geef 10 miljoen uit aan een huwelijk van 72 dagen terwijl er miljoenen mensen sterven en dieren bedreigd worden met uitsterving. Dan ben je toch ook goed gestoord. Waarom zijn die in godsnaam getrouwd.
    En kom nu niet aan dat ik jaloers op haar zou zijn, geef me een goede reden. Eerlijk, ik veracht zulke mensen.
    En dan heb je ook nog mensen die het voor hun opnemen. Aparte mensen heb je toch in de wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dashing schreef:
    (...)

    Er zijn genoeg vrienden van mijn ouders, die ook dik een miljoen uit hebben gegeven voor hun bruiloft en die zijn niet beroemd.

    Dan zijn die vrienden van jouw ouders rijke mensen, want ik ken niemand die ook maar zoveel geld heeft, laat staan het uitgeeft aan een feest voor iets dat de helft van de keren toch op een scheiding uitloopt. Maar goed, dat ze er tien miljoen dollar aan uitgeeft is haar zaak, op zich kan me dat niet schelen, iedereen doet met zijn geld wat hij wil, maar dat zij na amper 72 dagen al opgeeft vind ik lame. Dat wil zeggen dat je gewoon niet probeert en dat dat huwelijk gewoon voor de publiciteit is afgesloten. En je kan wel zeggen dat ik jaloers ben, maar laat ik dat even weerleggen dat ik alles behalve jaloers ben op iemand die met haar achterlijke kop op tv komt en zo haar eigen familie uitbuit om geld te verdienen. Ik vind haar niet beter dan een prostituee, die moeten tenminste nog werken voor hun geld. Het enige wat juffrouw Kardashian hele dagen doet is haar enorme kont aan de wereld tonen en haar -oninteressante- leven verkopen. Dat is volgens mij ook het enige waar ze respect voor krijgt, en sorry, maar mij lijkt dat alles behalve iets om trots te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 17:22 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dashing schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die veel eerder al gaan scheiden. Sommige mensen komen erachter TIJDENS een huwelijk dat ze niet bij elkaar passen. Dan ben je geen fucking loser als het niet lukt. ;s. Dan ben je namelijk je hele leven lang een loser als dingen niet gaan zoals JIJ dat wilt. (:

    Zoals ik hierboven zei, ze is een 'loser' (verliezer) omdat ze van het huwelijk verloren heeft.
    Huwelijk 1 - Kim Kardashian 0.
    Marriage wants to destroy you cuz it's eeeeevil. -jk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."