• De laatste tijd zijn er nogal wat topics met mensen die zich uitlaten over een vriendin, bijvoorbeeld. Maar ik vind het echt héél raar om zo'n topic te plaatsen terwijl je weet dat die vriendin ook op deze site zit.
    Ik beklaag me eigenlijk alleen maar over jongens, en aangezien zij hier in de minderheid zijn, hoef ik ook nooit bang te zijn dat er iemand van hen hier op komt.

    Maar goed, ik vind het gewoon raar om je te beklagen over iemand, en dat iedereen dan zijn gal over hem/haar spuugt, terwijl de persoon in kwestie waarschijnlijk met open mond naar het scherm zit te staren.

    Zo, dat was mijn gezeur weer voor deze dag. :Y)
    O, wacht, jullie mogen ook nog "aaaawh" roepen, want ik word geplaagd door Hel. :Y) (Muhahaha.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik snap het wel. (cat) Q is voor sommige de enige plek waar ze bepaalde dingen kwijt kunnen en advies kunnen vragen.
    Ik heb het ook wel eens gedaan, alleen nooit erbij gezegd dat diegene ook op Quizlet zit. Soms moeten dingen er even uit.


    Your make-up is terrible

    Countenance schreef:
    Ik denk dat ze het doen om die persoon een indirect schuldgevoel te geven. Sadisme. :'D

    + Aaawh


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Ik snap het wel. (cat) Q is voor sommige de enige plek waar ze bepaalde dingen kwijt kunnen en advies kunnen vragen.
    Ik heb het ook wel eens gedaan, alleen nooit erbij gezegd dat diegene ook op Quizlet zit. Soms moeten dingen er even uit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat vind ik inderdaad ook ontzettend raar Ô,o

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 10:20 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Assassin schreef:
    Ik snap het wel. (cat) Q is voor sommige de enige plek waar ze bepaalde dingen kwijt kunnen en advies kunnen vragen.
    Ik heb het ook wel eens gedaan, alleen nooit erbij gezegd dat diegene ook op Quizlet zit. Soms moeten dingen er even uit.

    Nou ja, ik vind het toch wat raar als je opeens zo'n topic ziet wat over jou gaat, en waar je eigenlijk de grond in wordt geboord. Toch wat lullig. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat vind ik inderdaad ook ontzettend raar Ô,o


    comfort in c h a o s

    Minato schreef:
    (...)


    Doe niet zo overdreven zeg. Natuurlijk kun je voor advies terecht.
    Alleen niet alles wordt altijd even openminded bekeken door iedereen als door de poster, dat is een tweede.

    Kennelijk niet, als je zo'n topic aanmaakt krijg je meteen weer gezeik over je heen over dat doe je niet en blablabla. Nou dat doe je dus wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind dat die mensen die het plaatsen dom bezig zijn dan want dan wordt het meestal veel erger als iemand het zo ziet. Maar uiteindelijk kan je er weinig aan doen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik snap dat ook nooit :')


    ars moriendi