• De laatste tijd zijn er nogal wat topics met mensen die zich uitlaten over een vriendin, bijvoorbeeld. Maar ik vind het echt héél raar om zo'n topic te plaatsen terwijl je weet dat die vriendin ook op deze site zit.
    Ik beklaag me eigenlijk alleen maar over jongens, en aangezien zij hier in de minderheid zijn, hoef ik ook nooit bang te zijn dat er iemand van hen hier op komt.

    Maar goed, ik vind het gewoon raar om je te beklagen over iemand, en dat iedereen dan zijn gal over hem/haar spuugt, terwijl de persoon in kwestie waarschijnlijk met open mond naar het scherm zit te staren.

    Zo, dat was mijn gezeur weer voor deze dag. :Y)
    O, wacht, jullie mogen ook nog "aaaawh" roepen, want ik word geplaagd door Hel. :Y) (Muhahaha.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, dat vind ik inderdaad ook ontzettend raar Ô,o


    Life is hard and then we die

    Mee eens. Dat vind ik nogal triest als mensen dat doen. Los je problemen buiten deze site om op en stook anderen niet tegen elkaar op.


    I love you Tim

    Ja, amai! Dat vind ik echt speciaal hoor. 100% kans dat die persoon het leest en alsnog posten ze het. Voelen ze zich dan niet schuldig of een beetje ongemakkelijk? o:


    Where there is a sea there are pirates...

    Inderdaad, dan denk ik echt, wat bezielt je? Daar los je al helemaal niets mee op!

    En aaaawh!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat ze het doen om die persoon een indirect schuldgevoel te geven. Sadisme. :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik denk dat ze het doen om die persoon een indirect schuldgevoel te geven. Sadisme. :'D

    Daar zie ik de logica wel van in! Nu weet ik wat me de volgende ruzie te doen staat :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Inderdaad, dan denk ik echt, wat bezielt je? Daar los je al helemaal niets mee op!

    En aaaawh!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Countenance schreef:
    Ik denk dat ze het doen om die persoon een indirect schuldgevoel te geven. Sadisme. :'D


    This ^ En als al die mensen dan nog eens juist op die persoon gaan vitten, tja... dan is het mooi helemaal verpest.


    Olive

    ik ben daar echt 100% mee eens, het is echt raar.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Inderdaad, dat doe je toch niet? :W


    i put the fun in funeral

    Als dit de enigste plek is waar je je een beetje kan uitte of je verhaal kwijt kan moet je wel he.
    Meestal vragen ze gewoon advies, ik dacht dat dat op dit forum gewoon kon. Kennelijk niet dus.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 8:16 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Als dit de enigste plek is waar je je een beetje kan uitte of je verhaal kwijt kan moet je wel he.
    Meestal vragen ze gewoon advies, ik dacht dat dat op dit forum gewoon kon. Kennelijk niet dus.



    Doe niet zo overdreven zeg. Natuurlijk kun je voor advies terecht.
    Alleen niet alles wordt altijd even openminded bekeken door iedereen als door de poster, dat is een tweede.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Countenance schreef:
    Ik denk dat ze het doen om die persoon een indirect schuldgevoel te geven. Sadisme. :'D


    This.


    StJimmy schreef:
    Als dit de enigste plek is waar je je een beetje kan uitte of je verhaal kwijt kan moet je wel he.
    Meestal vragen ze gewoon advies, ik dacht dat dat op dit forum gewoon kon. Kennelijk niet dus.


    Mjah, ik denk dat als je iets leest over iemand die 'gemeen' doet,
    dat je daar ook sowieso op gereageerd,
    en dan heeft de poster al dan niet zijn doel bereikt.


    OT: Aaawwhhh :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En daarom zet ik eigenlijk zo goed als nooit een persoonlijk probleem in een topic. Ook niet over iemand die Quizlet niet eens kent.

    aaaaaawh :Y)
    & ja, ik snap dat ook niet.
    Zelfs als ze een ander account aanmaken, kunnen ze toch ook nog merken aan het verhaal dat het over die ene persoon gaat?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please