• Ik zal even duidelijk zijn en het zo kort mogelijk maken. Mijn vriendin komt net uit een 2 jarige relatie. Ze is bij mijn zus gaan inwonen. Dat was het beste wat haar in tijden is overkomen. Om een einde aan haar hel te maken moest ik haar beloven om haar te helpen een ander vriendje te krijgen (je vergeet makkelijker een jongen als je een ander hebt) naja, dat ging goed want diezelfde avond had ze via internet al een andere jongen. Nu kwam deze gisteren langs. maar eergisteren kwam een collega van mijn zus langs. Een getrouwde man met 2 kinderen. Daar is ze iets te ver mee gegaan, om het maar vriendelijk te zeggen. Daardoor zijn de gevoelens voor de internet-jongen vergeten. Toch liet ze hem langs komen. Nu kwam ze vanmiddag met het probleem dat ze niets in die jongen zag maar gevoelens had voor de getrouwde man. Eerst beweerde ze dat die man een open relatie had met zijn vrouw. Het was best teleurstellend om te horen dat ze zich tot zoiets laags in staat was. Ook al zijn zulke gevoelens er, van een getrouwde man blijf je af. Uiteindelijk moest ik haar er toe overhalen dat ze de internet-jonge niet aan het lijntje kon houden en nu wilt hij vannacht op het station slapen. Maar hoe ik ook probeer te praten, schuldgevoelens aan praat over de kinderen van die getrouwde man, ze luistert niet. In tegendeel zelfs, mijn zus, waar mijn vriendin nu bij inwoont, steunt haar. Ik heb geen bewijzen maar nadat hij een open relatie had word er beweerd dat hij op het punt staat te scheiden. Of terwijl, ik vermoed zo dat er tegen me gelogen word.
    Ik probeer ze op hun fouten te wijzen maar er word niet geluisterd. Ik voel me best machteloos en bijna of ik de moeder ben van die vriendin. Daarnaast voel ik me ook heel erg schuldig tegenover de internet-jongen en de vrouw en kinderen van die andere.
    Nu vraag ik jullie om tips hoe ik mijn vriendin wakker kan schudden en vraag ik om haar niet uit te schelden of te beledigen want weet hoe verkeerd het is.
    En bravo als je alles gelezen hebt _O_

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:17 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh die jongen weet het dus al, verkeerd gelezen.
    Jezus, wat een klerewijf. Ik heb zulke haat aan mensen die vreemdgaan, al helemaal als d'r een gezin bij betrokken is. Bloody fuckin' hel.
    Ja, mijn humeur is flink naar de tering vandaag, blame the testweek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je haar echt wakker wilt schudden vertel je over hun aan die vrouw van die getrouwde vent. Of je dreigt daarmee tegen die getrouwde vent. Maar deze twee dingen zijn niet erg netjes :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Als je haar echt wakker wilt schudden vertel je over hun aan die vrouw van die getrouwde vent. Of je dreigt daarmee tegen die getrouwde vent. Maar deze twee dingen zijn niet erg netjes :'D


    Ik geloof niet dat ik ooit zo kan zijn tegenover mijn vriendin. Daarbij is ze volwassen, ze hoort te weten wat ze doet. En stel dat ze niet heeft gelogen dan sta ik wel voor aap bij die vrouw die allang weet wat haar man doet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat ik ooit zo kan zijn tegenover mijn vriendin. Daarbij is ze volwassen, ze hoort te weten wat ze doet. En stel dat ze niet heeft gelogen dan sta ik wel voor aap bij die vrouw die allang weet wat haar man doet.

    Daarom zei ik al dat die twee dingen niet erg netjes zijn. Eigenlijk is het jouw vriendin's eigen verantwoordelijkheid, jij bent niet degene die zich schuldig zou moeten voelen. Ik denk dat er niks anders opzit dan nog meer praten, of juist in eigen sop laten gaarkoken.. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Daarom zei ik al dat die twee dingen niet erg netjes zijn. Eigenlijk is het jouw vriendin's eigen verantwoordelijkheid, jij bent niet degene die zich schuldig zou moeten voelen. Ik denk dat er niks anders opzit dan nog meer praten, of juist in eigen sop laten gaarkoken.. :x


    Ik heb naar veel overleg en diep nadenken besloten nog 1x met haar te gaan praten, luisterd ze niet dan laat ik het er bij. Ik verwacht niet dat er naar me geluisterd word en ik heb geen zin om steeds weer woorden te verspillen als het geen nut heeft. Daarna mag ze inderdaad zelf uitzoeken wat ze met haar leven doet. Ik ben bang dat ze hier veel ellende mee zal krijgen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Ik heb naar veel overleg en diep nadenken besloten nog 1x met haar te gaan praten, luisterd ze niet dan laat ik het er bij. Ik verwacht niet dat er naar me geluisterd word en ik heb geen zin om steeds weer woorden te verspillen als het geen nut heeft. Daarna mag ze inderdaad zelf uitzoeken wat ze met haar leven doet. Ik ben bang dat ze hier veel ellende mee zal krijgen.

    Je bent een goede vriendin voor haar, en als ze niet luistert valt er jou verder niets te verwijten. Ze doet dit allemaal zichzelf aan. Hopelijk leert ze een les uit de ellende die misschien gaat komen. Je hebt i.i.g. je best gedaan (;


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    misschien kun je ook met die man erover praten. Hij is hier de oudste. Ik weet niet hoe oud hij is, en je vriendin, maar je moet tegen die man zeggen dat hij getrouwd is, met kinderen, en dus niet zomaar met een ander meisje kan weglopen, en daar heel goed over moet nadenken. Als hij het uitmaakt kan zij ook niets. En haar liefde lijkt me ook een sterke bevlieging, dwz,dat ze nu heel verliefd is, maar dat het waarschijnlijk snel over is. probeer dus desnoods tijd te rekken, dan gaat ze misschien wel zien dat ze niet goed bezig is.


    If music is the food of love, play on!

    Het gaat grof klinken maar laat haar met rust. Als ze het zélf niet wil inzien, tjah, dan is het haar eigen schuld als ze met haar neus tegen de muur botst. Het enige wat jij kon doen is waarschuwen en dat heb je meer of genoeg gedaan.
    Je kan altijd de vrouw van die man gaan aanspreken, maar ben jij wel de persoon om dat te doen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Het gaat grof klinken maar laat haar met rust. Als ze het zélf niet wil inzien, tjah, dan is het haar eigen schuld als ze met haar neus tegen de muur botst. Het enige wat jij kon doen is waarschuwen en dat heb je meer of genoeg gedaan.
    Je kan altijd de vrouw van die man gaan aanspreken, maar ben jij wel de persoon om dat te doen?


    Dat en veel sterkte. Dat lijkt me echt een kutsituatie om in te zitten..


    26 - 02 - '16