• Ik zal even duidelijk zijn en het zo kort mogelijk maken. Mijn vriendin komt net uit een 2 jarige relatie. Ze is bij mijn zus gaan inwonen. Dat was het beste wat haar in tijden is overkomen. Om een einde aan haar hel te maken moest ik haar beloven om haar te helpen een ander vriendje te krijgen (je vergeet makkelijker een jongen als je een ander hebt) naja, dat ging goed want diezelfde avond had ze via internet al een andere jongen. Nu kwam deze gisteren langs. maar eergisteren kwam een collega van mijn zus langs. Een getrouwde man met 2 kinderen. Daar is ze iets te ver mee gegaan, om het maar vriendelijk te zeggen. Daardoor zijn de gevoelens voor de internet-jongen vergeten. Toch liet ze hem langs komen. Nu kwam ze vanmiddag met het probleem dat ze niets in die jongen zag maar gevoelens had voor de getrouwde man. Eerst beweerde ze dat die man een open relatie had met zijn vrouw. Het was best teleurstellend om te horen dat ze zich tot zoiets laags in staat was. Ook al zijn zulke gevoelens er, van een getrouwde man blijf je af. Uiteindelijk moest ik haar er toe overhalen dat ze de internet-jonge niet aan het lijntje kon houden en nu wilt hij vannacht op het station slapen. Maar hoe ik ook probeer te praten, schuldgevoelens aan praat over de kinderen van die getrouwde man, ze luistert niet. In tegendeel zelfs, mijn zus, waar mijn vriendin nu bij inwoont, steunt haar. Ik heb geen bewijzen maar nadat hij een open relatie had word er beweerd dat hij op het punt staat te scheiden. Of terwijl, ik vermoed zo dat er tegen me gelogen word.
    Ik probeer ze op hun fouten te wijzen maar er word niet geluisterd. Ik voel me best machteloos en bijna of ik de moeder ben van die vriendin. Daarnaast voel ik me ook heel erg schuldig tegenover de internet-jongen en de vrouw en kinderen van die andere.
    Nu vraag ik jullie om tips hoe ik mijn vriendin wakker kan schudden en vraag ik om haar niet uit te schelden of te beledigen want weet hoe verkeerd het is.
    En bravo als je alles gelezen hebt _O_

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:17 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik weet niets anders en/of beters dan met haar blijven praten.
    Ik ben niet zo goed in dit soort dingen.


    I can't even think straight.

    Oké je moet echt een goed gesprek voeren, even rustig met elkaar. Doe je zus er ook maar bij trouwens. Vertel hun dat als hun de vrouw waren van die man, het ook niet leuk zouden vinden. En die kinderen enzo. Misschien voelen ze dan medelijden ofzo c:

    Anhysbys schreef:
    Ik weet niets anders en/of beters dan met haar blijven praten.
    Ik ben niet zo goed in dit soort dingen.


    Dat is best moeilijk. Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. Ik heb haar proberen te realiseren dat hij als hij zijn vrouw bedriegt hij haar ook zal bedriegen. Dat ze de kinderen pijn zal doen door hun vader af te pakken, dat ze een huwlijk verpest. Maar niets dringt tot haar door.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Filly schreef:
    Oké je moet echt een goed gesprek voeren, even rustig met elkaar. Doe je zus er ook maar bij trouwens. Vertel hun dat als hun de vrouw waren van die man, het ook niet leuk zouden vinden. En die kinderen enzo. Misschien voelen ze dan medelijden ofzo c:


    Ze blijven beweren dat ze gaan scheiden, daardoor sta ik macheloos want ik heb geen bewijs dat ze liegen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je kan er niet zo veel aan doen, ben ik bang. Ze zal haar eigen keuzes moeten maken, en als die man verstandig is laat hij het erbij en kiest hij voor zijn vrouw en kinderen. Hij is er meer verantwoordelijk voor dan jij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Maybe you should just say her.
    En dan zeggen: "-, ik wil serieus met je praten, en dit moet je niet zomaar langs je af laten gaan."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    * Radeloos.

    Ik zou een complete radiostilte inlassen, anders leert ze nooit op eigen benen te staan. Je kan niet altijd maar voor haar zorgen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    * Radeloos.

    Ik zou een complete radiostilte inlassen, anders leert ze nooit op eigen benen te staan. Je kan niet altijd maar voor haar zorgen.


    Sorry, ik ben dyslectisch. Maar ik denk dat ik nog een keer met haar ga praten en dan las ik die stilte in. Ik kan niet mijn hele leven haar fouten rechtzetten. Ik kan niet voor moeder blijven spelen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben dyslectisch. Maar ik denk dat ik nog een keer met haar ga praten en dan las ik die stilte in. Ik kan niet mijn hele leven haar fouten rechtzetten. Ik kan niet voor moeder blijven spelen.


    Niet erg hoor, lijkt me wel heel vervelend, dyslexie! En dan doe je het nog heel goed hoor ;)

    Ik heb ook zo'n halvegare "vriendin", die in real life altijd maar vrolijk doet maar die op MSN de deprimerende bitch uithangt. En ik heb het idee dat ze liegt, aangezien er wel ineens heel veel op haar afkomt en het hoogst onwaarschijnlijk is. Ze zegt dat ze zichzelf snijdt maar ik zie nooit littekens ofzo (en ze draagt ook dingen met korte mouwen). Maar oké, genoeg gezeurd, ik heb hele leuke vrienden die er wél voor me zijn en waar ik wél wat aan heb. Jij ook, toch?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Penelopy schreef:
    (...)

    Ze blijven beweren dat ze gaan scheiden, daardoor sta ik macheloos want ik heb geen bewijs dat ze liegen.

    Je kan op z'n minst tegen je vriendin zeggen dat ze wel even kan wachten tot ze echt gescheiden zijn?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Basecca schreef:
    (...)

    Niet erg hoor, lijkt me wel heel vervelend, dyslexie! En dan doe je het nog heel goed hoor ;)

    Ik heb ook zo'n halvegare "vriendin", die in real life altijd maar vrolijk doet maar die op MSN de deprimerende bitch uithangt. En ik heb het idee dat ze liegt, aangezien er wel ineens heel veel op haar afkomt en het hoogst onwaarschijnlijk is. Ze zegt dat ze zichzelf snijdt maar ik zie nooit littekens ofzo (en ze draagt ook dingen met korte mouwen). Maar oké, genoeg gezeurd, ik heb hele leuke vrienden die er wél voor me zijn en waar ik wél wat aan heb. Jij ook, toch?


    Ja dat klopt. Daar ben ik ook heel blij mee want ik zou niet weten wat ikzonder ze moest. Deze vriendin is ook wel heel geweldig, maar ze gaat nu even de verkeerde kant op. Misschien zoekt ze zichzelf terug, alleen doet ze het op de verkeerde manier en betrekt ze mij erbij. Ik voel me er best schuldig door.



    @Taize

    Heb ik gezegt, maar volgensmij kwam ze daar onderuit want ik kan me geen geldig excuus herinneren.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:48 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wacht, slaapt die internet jongen NU op et station ? O_O
    But why D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou ze allemaal in hun eigen soep laten gaarkoken maar die jongen zeggen dat je vriendin met een ander omgaat. Of hij het zal geloven moet hij zelf weten, maar ik zou echt vette schijt hebben aan wat dat wijf allemaal aan het gaarmaken is.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 23:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Midna schreef:
    Wacht, slaapt die internet jongen NU op et station ? O_O
    But why D:


    Omdat ik m'n mond niet kon houden en vond dat mijn vriendin de waarheid hoorde te zeggen en hem niet aan het lijntje moest houden. Aangezien hij heel ver weg woont en hij niet meer in hetzelfde appartement wilde slapen als haar veriest hij er voor op het station te slapen en morgen zo vroeg mogenlijk te vertrekken. Maar misschien dat ze hem hebben kunnen overhalen want dat lijkt me geen aangenaam plekje om te slapen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Omdat ik m'n mond niet kon houden en vond dat mijn vriendin de waarheid hoorde te zeggen en hem niet aan het lijntje moest houden. Aangezien hij heel ver weg woont en hij niet meer in hetzelfde appartement wilde slapen als haar veriest hij er voor op het station te slapen en morgen zo vroeg mogenlijk te vertrekken. Maar misschien dat ze hem hebben kunnen overhalen want dat lijkt me geen aangenaam plekje om te slapen.


    Idd, ik vind dat ze hem over moeten halen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you