• Enkele dagen geleden kwam mijn vader mijn kamertje binnen en vroeg of ik eindelijk eens zou opstaan, omdat het zogezegd al heel erg laat was. Moe als ik was, heb ik geweigerd en ben opnieuw onder mijn deken gekropen. Opeens zegt mijn papa dat het middag is en blij spring ik uit mijn bed (ja hallo, eten?) Ik kleed me aan, maak me klaar en ga naar de keuken. Wat blijkt, het is nog maar 10 uur :/ Mijn papa is echt zo'n trol, maar ik heb geleerd om hem nooit meer te geloven 's morgens en meteen naar de klok te kijken :') Wie heeft er nog trollen als ouders ;d?


    Olive

    Ha, dat is echt nog wel slim. :'D Ik ben gewoon zo braaf dat ik wel uit bed kom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahahaha, geweldige actie.
    Ik heb dat zelf altijd, dan word ik wakker op een random tijdstip, sta op en kleed me aan enzo, en kom er dan pas later achter dat het pas zes uur is of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahaha geniaal.
    Ik had laatst geen zin om uit bed te gaan, en mijn moeder ging naar haar werk. Dus ik lekker blijven liggen, ging ineens de bel. Dus ik balen en uit bed gaan, was het mijn moeder die had aangebeld om me uit bed te krijgen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, best geniaal :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik moet altijd vroeg op, dus tien uur zou echt extreem lang uitslapen zijn voor mij (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H


    TROLLDAD.


    Maar nee, ik heb niet zulke trollende ouders. Gelukkig maar :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.