Ik ga op reis en ik neem mee: Harry Potter films, mobiel, Harry Potter boeken, oplader mobiel, tandenborstel, dvd's, laptop, deo, oplader laptop, mijn vriendje, mijn vriendinnen, icecream, thee, een waterkoker, wifi, Sims, mijn hamster, mijn boek, koffie, mijn huis, een tv, poster van Justin, een schaar, popcorn, chocolade, cupcakjes, Harry Potter zelf, mijn moeder, heel veel films, mijn vader, mp3, tandenborstel(again), Quizlet, mijn bed, een grassprietje, geld, Clannad dvd's, een voorraad eten, Zayn Malik, een Lamborg, een boek, een gereedschapskist, Ed Sheeran cd, aansteker, eten (again), een paraplu, elektriciteit, mijn nieuwe bikini, mijn tekenspullen, Jude Law, Ibrahim Afellay, een enorme koffer om al deze 50 dingen in te proppen, kauwgom, vissticks, creditcard, fiets, teddybeer, Up all night -One Direction, mijn crush, mijn boekenplank, een koffer om de koffer met al deze 59 dingen in te proppen, een koekje, Harry Potter zelf! (again), worteltjes, tumblr, frietjes, zonnebril, heel One Direction, kleren, Logan Henderson, mijn familie, kleding, het album van GirlDeMo, sigaretten, donuts, een asbak, aansteker, schoenen, Nigel, Deryck Whibley
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.