• Hello Q!
    Ik vroeg me af of het legaal was voor een 14-jarig meisje, een vriendje van 20 te hebben?
    Want ik denk hier nou al een tijdje over na.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Illuminati schreef:
    Het mág wel, maar jullie mogen geen seksuele handelingen verrichten volgens mij.
    [center][/center]Precies, en je mag dan letterlijk zo goed als niets. Dus als meneer de 20-jarige niet het risico wilt lopen kan hij maar beter uit de buurt blijven van zo'n jong iemand. Tis kut, maar ouders en omstanders die vinden dat iets niet klopt of het ergens niet mee eens zijn, hebben daar dan meteen de overhand om de jongen aansprakelijk te kunnen laten stellen voor ongepast gedrag of zelfs pedofilie. Máár het scheelt dat daar tegenwoordig niet meer zo heel erg op gelet wordt als vroeger, dus jongeren hebben daar nu wel iets meer vrijheid in (tot ouders zich ermee gaan bemoeien die het daar niet mee eens zijn (nerd) ).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zolang je geen seks met hm hebt is het legaalxD maar ik denk ook niet dat je dat doet. Voor de rest kun je nergens van beschuldigt worden volgens mij. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, maar dan mag je wel niet al te veel. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is legaal, zolang jullie geen seks hebben. Twee redenen: 1) Je moet minstens 16 jaar zijn om seks te mogen hebben, 2) Als je 16 bent, maar je partner is 18 jaar of ouder, is jouw partner strafbaar voor aanranding/verkrachting (als de politie erachter komt en er is klacht neergelegd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn moeder was ook 14 toen ze mijn vader(20) ontmoette :')
    het mag wel maar gen seks enzo dat is dan weer verboden :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb echt geen idee.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    RLovesAnne schreef:
    Volgens mij mag het wel, maar die twee mogen geen seks hebben. Want dat is niet legaal.


    26 - 02 - '16

    Illuminati schreef:
    Het mág wel, maar jullie mogen geen seksuele handelingen verrichten volgens mij.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dit over het seks hebben.
    En dit gaat over de minimumleeftijd van een geregistreerd partnerschap.

    Met andere woorden. Volgens mij is het gewoon legaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PUKKELxDING schreef:
    In principe... zolang vriendje van 20 niets verkeerd doet is er niets aan de hand voor hem.
    Legaal is het eigenlijk niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    als je 14 bent ben je nog minderjarig!

    België of Nederland?


    Has no one told you she's not breathing?

    Illuminati schreef:
    Het mág wel, maar jullie mogen geen seksuele handelingen verrichten volgens mij.


    (Be)lieve in (you)rself

    Anitaaa schreef:
    België of Nederland?


    Maakt waarschijnlijk niet zoveel uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    Uhm... volgens mij niet. Geloof dat er maximaal 4 jaar verschil mag zijn.


    Nooit! Je hebt ook mensen die tien jaar verschil hebben. Maar gurl, ik zou t maar lekker bij je eigen leeftijd houden.


    Alleen maar tranen van geluk