• Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die hypermobiel zijn. Zelf heb ik hypermobiliteitssyndroom, wat betekent dat ik er klachten van heb. En wat ik me vooral afvroeg als je het syndroom hebt: welke therapie krijg jij?

    Hypermobiliteitssyndroom:
    Hypermobiel betekent dat je te lenig bent. Je kapsels en banden zijn zo lang geworden dat ze minder stabiliteit hebt. Je kapsels en banden houden je botten bij elkaar. Bij mensen die hypermobiel zijn, moeten de spieren dit werk overnemen omdat de kapsels en banden te lang zijn.
    Als je het syndroom hebt, ondervind je er ook klachten van. Het Ehlers-Danlos Syndroom - hypermobiliteitstype is bijna hetzelfde. Mensen met EDS hebben ook huidproblemen.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn vriendin heeft dat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een klasgenote van mij heeft dat ook.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Me zusje beetje (:
    Haar knie ging vroeger heel vaak uit de kom, die kon ze zelf erin en eruit floepen. Soms als ze liep ging hij eruit en dan viel ze.. Nu is het heeel stuk minder..

    Ik weet niet of je dat bedoelt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen zeggen heel vaak dat ik het ben/heb en het lijkt er wel op, maar het is nooit vastgesteld ofzo bij mij (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik, half. Ik kan mijn ellebogen (zonder hulp) achter op mijn rug tegen elkaar houden, ik kan zonder een trucje mijn handen in een rechte lijn van mijn buik tot mijn rug draaien en ik kan bukken en dan mijn handen via mijn rug tegen mijn hoofd houden Maar ik heb er geen last van


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik geloof het niet, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MustacheMe schreef:
    Ik, half. Ik kan mijn ellebogen (zonder hulp) achter op mijn rug tegen elkaar houden, ik kan zonder een trucje mijn handen in een rechte lijn van mijn buik tot mijn rug draaien en ik kan bukken en dan mijn handen via mijn rug tegen mijn hoofd houden Maar ik heb er geen last van


    die vat ik niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    die vat ik niet


    Ik kan als ik mijn handen strak langs mijn lichaam hou ze in een recht lijn naar mijn hoofd brengen en van daar naar mijn rug.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ik kan als ik mijn handen strak langs mijn lichaam hou ze in een recht lijn naar mijn hoofd brengen en van daar naar mijn rug.

    huh o-O
    Volgens mij moet ik dat zien om te begrijpen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Me zusje beetje (:
    Haar knie ging vroeger heel vaak uit de kom, die kon ze zelf erin en eruit floepen. Soms als ze liep ging hij eruit en dan viel ze.. Nu is het heeel stuk minder..

    Ik weet niet of je dat bedoelt?

    Ja, dat ja. Zelf zit ik er mee dat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet. Om het in de hand te houden wil ik een beetje uitzoeken wie me zouden kunnen helpen. Ik heb wel wat lijsten op internet gevonden, maar ik wil graag wat ervaringen van anderen horen.


    To live would be an awfully big adventure

    Midna schreef:
    (...)
    huh o-O
    Volgens mij moet ik dat zien om te begrijpen


    Haha, het is heel simpel. Je laat je armen langs je lichaam hangen en draait dan over je hoofd met rechte armen naar je rug. Zodat ze nu achter je rug hangen (: Dan moet je ze weer terug draaien.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Haha, het is heel simpel. Je laat je armen langs je lichaam hangen en draait dan over je hoofd met rechte armen naar je rug. Zodat ze nu achter je rug hangen (: Dan moet je ze weer terug draaien.


    Denk dat me hersens gewoon slapen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Denk dat me hersens gewoon slapen xd


    Het is nogal moeilijk uit te leggen :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."