• Ik vind een jongen leuk, en laten we hem maar even C noemen. Ik vind hem leuk, en volgensmij vind hij mij ook leuk. Want hij laat het duidelijk merken. Maar gister had hij in zijn naam staan dat hij bij 5 chicks was. En ik was best wel boos weetje, I mean, Ik kom miss wel jaloers over, maar ik vond het gewoon niet leuk. En zijn beste vriend stuurde gister ook berichten naar iedereen op ping dat hij , C, en nog een andere jongen samen waren met die 5 meisjes en dat het gangbang was en alles. En toen was ik best wel verdrietig enzo dat hij dat mij aandeed. En op een gegeven moment was ik gewoon zat van de liefde en ik deed net alsof het mij niet boeide. Ik schreef in mijn msn naam: Haha, het boeit me niet meer, echt niet. # voel je aangesproken. En toen 2 min. Later praat C opeens tegen mij met:''Ben je boos op me?'' Ik zei''wie zegt dat ik boos op jou ben..'' ''Ja, je reageert de hele tijd niet enzo, misschien '' Ik zei toen dat hij helemaal niet reageerde en of hij zich aangesproken voelde. Hij zei dat hij 3x wat stuurde, wat ik helemaal nmiet ontvangen heb. En toen zei hij ''ben je boos op je boy'' Ik dacht van wtf, en toen zei ik '' Fuck hem , en iedereen'' Toen ging ik offline. En ik vind dat ik heel overdrijvend overkom, vinden jullie ook niet? Om een klein ding, dat ik zo'n probleem maak? Wat moet ik nu doen? Ervoor zorgen dat hij zelf tegen mij gaat praten, of sorry zeggen en het zelf over maken..? Ik schrijf bagger nederlands, ikweet het. Sorry daarvoor. En bedankt voor het lezen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik begrijp je gevoel ook wel hoor, maar ik denk dat je er beter gewoon over had kunnen praten. Bied gewoon je excuses aan en vraag of hij erover wilt praten, dan komt het wel goed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik begrijp je gevoel ook wel hoor, maar ik denk dat je er beter gewoon over had kunnen praten. Bied gewoon je excuses aan en vraag of hij erover wilt praten, dan komt het wel goed.

    Ja dat wou ik al doen.. Maar toen dacht ik ''Wattehel hij moet het zelf overmaken. Hij doet net alsof hij me leuk vind en dan gaat hij bij 5 meisjes zitten feesten. Waarom moet ik sorry zeggen''

    tja... zeg gwn srry. Maar ik zou t ook weer niet te overdreven doen, om niet te laten merken dat het je heel veel deed... "Srry dat ik zo heftig reageerde." Of something like that. En gwn weer eerst vrienden met hm zijn, met hm lachu etc. Want dat is toch veel leuker dan jaloers worden. Don't forget: T zijn jongens. xD
    Zoiets heb ik ook gehad... Maar nooit srry gezegt en sindsdien doet hij heel afstandelijk tegen mij. Gelukkig zie ik hem niet al te vaak, want dat doet best veel pijn, als je bedenkt hoe het eerst was.
    Hoezo bagger Nederlands?? Ik vond het eigenlijk wel goed te lezen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Je moet met hem praten in plaats van offline te gaan.
    Dus ga nu maar je excuses aanbieden en het mooi uitleggen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat in je naam zetten was niet echt het slimste ooit.
    Maar je hebt nog niks met hem, dus je kunt ook geen aanspraak op hem maken. Je gedraagt je inderdaad nogal jaloers.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Energiegie schreef:
    (...)
    Ja dat wou ik al doen.. Maar toen dacht ik ''Wattehel hij moet het zelf overmaken. Hij doet net alsof hij me leuk vind en dan gaat hij bij 5 meisjes zitten feesten. Waarom moet ik sorry zeggen''


    Je moet bedenken dat hij ook gewoon met die meisjes bevriend kan zijn, als normale vrienden. Omdat hij jou leuk vind, hoeft het nog niet te betekenen dat hij helemaal niet meer met meisjes kan omgaan. Daarbij, die beste vriend van hem overdreef vast enorm. Hij was zeker aan het stoerdoen.


    Your make-up is terrible

    Marshmellow schreef:
    Je moet met hem praten in plaats van offline te gaan.
    Dus ga nu maar je excuses aanbieden en het mooi uitleggen =)

    Nee, ik moest weg lol.
    Mheh, moet dat echt...

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet bedenken dat hij ook gewoon met die meisjes bevriend kan zijn, als normale vrienden. Omdat hij jou leuk vind, hoeft het nog niet te betekenen dat hij helemaal niet meer met meisjes kan omgaan. Daarbij, die beste vriend van hem overdreef vast enorm. Hij was zeker aan het stoerdoen.


    Oke, je hebt eigenlijk wel gelijk..

    Energiegie schreef:
    (...)

    Oke, je hebt eigenlijk wel gelijk..


    Natuurlijk, ik heb altijd gelijk. (:
    Misschien probeerde hij wel een reactie bij jou uit te lokken om te kijken of je hem wel echt leuk vind, of iets dergelijks, een bevestiging.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, ik heb altijd gelijk. (:
    Misschien probeerde hij wel een reactie bij jou uit te lokken om te kijken of je hem wel echt leuk vind, of iets dergelijks, een bevestiging.


    Nee, zeker niet(:

    Marshmellow schreef:
    Je moet met hem praten in plaats van offline te gaan.
    Dus ga nu maar je excuses aanbieden en het mooi uitleggen =)


    & Ik kan toch niet zeggen..
    '' Ja, ik vond je leuk. Ik ben jaloers op die 5 chicks van je''

    Ik begrijp je wel. Je dacht dat hij wel geinteresseerd is in jou en jij in hem en misschien had je wel verwacht dat jullie een relatie zouden hebben enzo, maar idd... Dat bij je naam zetten was idd niet zo slim. Ik bedoel, mss was het niet echt iets serieus en jullie hebben officeel ook niks. Maar ik zou er verder niet echt op in gaan. Als je hierover met hem gaat discussieren komt er al helemaal niks goeds van. Doe gwn zoals je altijd doet bij hem. -En jij vind het erg bij jezelf, ik weet dat mn crush iemand leuk vind, ik praat amper tegen hem, ik zie hem amper echt, hij praat over meisjes (van die is leuk enzo.) hij heeft niet eens in de gaten dat ik hem leuk vind ofzo... ;S- En ff serieus, deal with it. Alle jongens zijn op deze leeftijden bezig met meisjes enzo em houden vooral van overdrijven met ik heb chikcs enzo, dus. Niet zeuren je bent niet de enige die hopeloos is.

    Energiegie schreef:
    (...)

    & Ik kan toch niet zeggen..
    '' Ja, ik vond je leuk. Ik ben jaloers op die 5 chicks van je''

    Ja en nu denkt die misschien dat jij hem niet meer moet, kom je ook niet verder mee hé?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je mag niet vergeten dat, ookal zijn jullie verliefd op elkaar, jullie niets hebben en je hem in principe dus niets kwalijk kan nemen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ken dat gevoel. (Zelf ben ik ook nogal jaloers en achterdochtig) Het beste is om even rustig te worden. Jullie hebben nog niets, dus je kan hem eigenlijk niets kwalijk nemen. Als ik jou was zou ik het gewoon even uitpraten en afleiding zoeken. Ik hoop dat het weer goed komt (:


    26 - 02 - '16