• Misschien ben ik de enige, maar ik ben verliefd! :9~


    Voor op een zwarte legging met een heel leuk truitje dat ik heb nog ... WANT! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Als ik ze in een winkel zie zeker wel, maar dit is bestellen dus ik twijfel nog. :/

    Hmm, dat houdt mij ook altijd wat tegen. Eens goed nagaan of de site betrouwbaar is?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die doodskoppen passen niet echt bij mijn kleding stijl. Maar ik vind het model wel mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nightlock schreef:
    Hoewel doodshoofden en goud niet echt mijn ding zijn, moet ik toegeven dat deze wel heel erg gaaf zijn. Niet dat ik ze ooit zou dragen, want het past niet bij mijn stijl, maar toch. :]


    Voor mij des te meer - Ik wil zeeee! *-*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die zijn wel leuk ja. Maar ik draag geen hakken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Negligible schreef:
    (...)
    Hmm, dat houdt mij ook altijd wat tegen. Eens goed nagaan of de site betrouwbaar is?


    Ja inderdaad, maar wie vraag je zoiets? :'D
    Ik ken geen mensen die die site ooit vernoemd hebben, dus dat zal lastig worden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Taize schreef:
    Whoa.
    Die zijn wel gaaf, maar niet iets wat ik ook zou dragen, haha.


    I can't even think straight.

    Bronte schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar die vind ik echt verschrikkelijk lelijk.


    Wat jij wilt. Ik hou er van! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ze zijn niet zo geweldig als de laarzen die ik in Haarlem heb gezien, maar ze zijn alsnog wel heeeeeel vet :9~


    Happy Birthday my Potter!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hier, enige plek die ik tot nu toe gevonden heb ervoor.


    Hm, ik vraag me af wat ze zo duur maakt, waarschijnlijk alleen het merk...


    Your make-up is terrible

    Of je koopt ze niet en gaat van dat geld naar mij toe *chear emoticon die ik niet meer heb sinds vandaag* :'D


    -

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, maar wie vraag je zoiets? :'D
    Ik ken geen mensen die die site ooit vernoemd hebben, dus dat zal lastig worden.

    Misschien eens hier op de site vragen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Voor mij des te meer - Ik wil zeeee! *-*


    Dat had ik ook wel achter jou gezocht, om eerlijk te zijn, hihi.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    I wouldn't wear them. But anyway, ze hebben wel wat(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind ze echt niet mooi, maar als jij ze echt leuk vindt, moet je ze kopen!:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik vind ze echt niet mooi, maar als jij ze echt leuk vindt, moet je ze kopen!:'D



    Ze zijn wel 105 euro, en alleen op bestelling ... Ik twijfel dus heel erg.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.