Hee (:
Zit nog steeds met een klein namenprobleempje, dus zie dit topic.
"Ze deed nog een stap dichter naar de rand, en was klaar om zichzelf te laten vallen. Maar toen zag ze hem. Een jongen, van ongeveer haar leeftijd. Hij keek angstig naar boven, naar haar en de man. ‘Nee,’ fluisterde ze. ‘Nee, niet nu.’ Haar kalmte was verdwenen, en onzekerheid, angst, en vooral verdriet namen zijn plaats in. ‘Nee, ik was er eindelijk vanaf. Ik mocht eindelijk weg,’ fluisterde ze, terwijl tranen over haar wangen begonnen te rollen. De jongen bleef bezorgd staren. Ze gaf hem de schuld, hij, met zijn onschuldige ogen. Als hij er niet was geweest, had ze het gedaan. Dan had ze nu rust. Maar nee, dat kon ze hem niet aandoen. Niemand verdient het om iemand te zien sterven, daar had ze zelf al genoeg ervaring mee."
Dus nu voor de rollen..
Ik heb nodig:
- Naam voor het meisje. Karaktereigenschappen en zo hoeft niet, alleen een naam.
- (Toekomstige) beste vriendin van het meisje
- Groepje van 3 meisjes waar ze vrienden mee wordt
- Mensen uit het gesticht (max. 4)
Dus vul in:
Rol:
Volledige naam:
Uiterlijk:
Leeftijd:
Karakter:
Nog iets(?):
Vriendinnen Louis/Zayn/Liam/Niall mag
Thaaanks (:
Omg jullie zijn lief <3
k Ga iedereen erbij doen, maar de rollen van vriendinnen van de jongens + beste vriendin moeten een beetje heen en weer geschoven worden 8D
Also, k heb besloten om het hoofdpersonage Elizabeth 'Jo' Joanne Smith te noemen (:
En ik laat iedereen weten die erom vraagt wanneer ik begin met activeren (:
[ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:44 ]
all I want for christmas is a girlfriend