• Omdat ik sinds een paar dagen make-up draag. Kom op zeg, ben ik dan ineens een huppel? Dat ze het niet gewend van me zijn ok. Hun dragen ook 10 kilo make-up..
    Dit ben ik zonder:

Dit ben ik met:

Ik bedoel, ik probeer toch gewoon uit wat wel of niet bij me past.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Where words fail, music speaks

Maitresse schreef:
    Haha, dan wil ik niet weten wat ze over mij zouden zeggen :')
    Ik draag véél meer make up dan jij...
    Trek je het gewoon niet aan ^-^

None but ourselves can free our minds.

Trek je maar niets aan van Misacotia, er is iets niet helemaal goed met hem.
    OT: Ik vind dat je helemaal geen huppel bent. Zolang je maar niet in Adidas-vestjes, skinny jeans en UGG's rond gaat hangen, terwijl je continue aan het pingen bent, ben je absoluut geen huppel.
    Ikzelf draag bijna nooit make-up, omdat ik er simpelweg te lui voor ben, maar als ik het opheb laat ik me geen huppel noemen. Als er één geen huppel is ben ik het wel :')

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Je bent even oud als mij en ik draag ook gewoon mascara en al die andere makeup? --'

[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:43 ]

A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

Ik vind je geen huppel hoor =). Maar eerlijk gezegd vind ik je wel mooier zonder make up ^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik zie niet echt veel verschil.
    Maar daarom ben je nog geen huppel, nee.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

tss niet naar luisteren...
    Ik vind dat je helemaal niet veel make-up draagt hoor en je bent zonder make-up ook best mooi vind ik(A)

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Epic failure van die lui. (joehoe)
    Ik begon op mijn vijftiende pas met elke dag make-up op te doen, en toen werd er ook al gezegd dat ik echt héél veel make-up op had. Yeah, riiiiight.
    Niks van aantrekken! *O*

"Well, well. Look who we've got here!"

Huppel omdat je make-up draagt..
    Kunnen ze je ook net zo goed emo noemen ofzo, die dragen ook make-up (:

Bovendien draag jij niet veel (: Staat wel leuk

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Dat slaat echt helemaal nergens op. Okeei, ik draag minder make-up dan jou, ik heb echt alleen maar een klein beetje mascara. Maar er zijn die echt veel meer dan jou dragen, en daarbij doen echt zoveel mensen het. En ik vind het je leuk staan.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Nightcrawler schreef:
    Bijna iedereen draagt toch make-up? Waarom zouden ze je dan een huppel noemen?
    Jemig, de mensen van tegenwoordig. >>

Presseis, ik draag meer make-up maar ben echt geen huppel. Niks van aantrekken joh, het staat je heel leuk.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Bijna ieder meisje van jou leeftijd draagt make-up. Het is gewoon omdat je nu net make-up begint te dragen. Ik zou je nergens van aantrekken, het is puur wennen voor die andere mensen.

Destroy what destroys you.

Als je ineens rokjes droeg waarbij je, je kont nog zag en topjes droeg met decolleté tot aan de navel en buik bloot, haar platina blond verven, hakken dragen van 20 cm en paraderen met je kont die schudt een meter naar links en een meter naar rechts en 10 kilo make-up én arrogant zou zijn dàn zou ik je een huppel noemen...
    Omdat jij nu een beetje zwart aan je ogen doet vertelt echt niets! o.o Ik vind het trouwens mooi. ^^

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Moffeltje schreef:
    Als je ineens rokjes droeg waarbij je, je kont nog zag en topjes droeg met decolleté tot aan de navel en buik bloot, haar platina blond verven, hakken dragen van 20 cm en paraderen met je kont die schudt een meter naar links en een meter naar rechts en 10 kilo make-up én arrogant zou zijn dàn zou ik je een huppel noemen...
    Omdat jij nu een beetje zwart aan je ogen doet vertelt echt niets! o.o Ik vind het trouwens mooi. ^^

:Y)
    Go girl,
    de beste reactie
    dat zijn past echt de dikste huppeltjes
    en jij bent gewoon een mooi meid met of zonder make-up later ga je er nog mooier uitzien

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Nightcrawler schreef:
    Bijna iedereen draagt toch make-up? Waarom zouden ze je dan een huppel noemen?
    Jemig, de mensen van tegenwoordig. >>

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Gewoon een beetje make up is niets mis mee. Ik draag elke dag make up maar wordt geen huppel genoemd. Iedereen doet het (op een aantal na)

Don't dream your life, but live your dream!