• Ik ben echt slecht in titels verzinnen, en ik heb een titel nodig voor mijn nieuwe story. Samenvatting;

    Op het eerste gezicht, zou je het niet zien. Ruby is een doorsnee tiener, net als elk ander en kwam zomaar ineens in Londen wonen. Ze viel niet bepaald op. Maar als je slim bent, zie je het. Als je goed op haar let, zou je het kunnen zien. Ze is perfect. Er is geen foutje te bespeuren in haar lichaam of haar gezicht.
    Ze komt namelijk uit een heel andere dimensie en is met haar 'vijanden' naar de aarde toegekomen om deze over te nemen. Niemand mag verliefd worden of het plan mislukt. Vastberaden weet ze zichzelf verborgen te houden, maar alles veranderd wanneer zij een zekere Harry Styles ontmoet.


    Dus weet iemand een goede titel? (=

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 9:28 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik ben niet zo goed in titels. :3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 9:28 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Op dit moment kan ik er 2 bedenken:

    Perfection is just a mask
    He ruined the entire plan

    Als ik wat langer nadenk en meer weet over je doel met het verhaal kan ik er misschien meer & betere bedenken, but for now zul je het met die 2 titels moeten doen ^^ Of van iemand anders natuurlijk (: xx

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 9:47 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Geen idee. Sorry. Maar wil je waarschuwen als je begint? Lijkt me leuk :}


    I hate that I can't stay mad at you.

    Python schreef:
    Geen idee. Sorry. Maar wil je waarschuwen als je begint? Lijkt me leuk :}


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Python schreef:
    Geen idee. Sorry. Maar wil je waarschuwen als je begint? Lijkt me leuk :}

    Yes ofcourse!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Our plan of war, ik weet niks beters


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.