• ---

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 22:43 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Mensen, waarom blijven jullie topics maken over vriendinnen die ook op Q zitten en dit gewoon kunnen lezen? (cat) Praat het met haar uit, want het verhaal is toch langs beide kanten verschillend en dus kunnen wij er moeilijk iets over zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    En toen besefte ik dat haar vriendin ook op Q zat. En was ik met een big smile naar de reacties aan het kijken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    iPotter schreef:
    Mensen, waarom blijven jullie topics maken over vriendinnen die ook op Q zitten en dit gewoon kunnen lezen? (cat) Praat het met haar uit, want het verhaal is toch langs beide kanten verschillend en dus kunnen wij er moeilijk iets over zeggen.


    Hahaha, ja hier dacht ik ook aan. The fuq bruh, probeer je haar slecht te maken door maar één kant van het verhaal te vertellen of wil je gewoon aandacht?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    En toen besefte ik dat haar vriendin ook op Q zat. En was ik met een big smile naar de reacties aan het kijken.

    Herkenbaar. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zie 3 streepjes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.