• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Ik niet.


    <3

    Ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ik.


    En wat gebeurde er?

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 9:56 ]

    Ik niet en ik doe het liever ook niet, je weet nooit wat voor geesten er komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik niet en ik ga het ook nooit doen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Starkiller schreef:
    (...)

    En wat gebeurde er?


    Het glas (ja, we deden dat met zo'n groot papier en een glas) bewoog wel degelijk en iedereen zei dat ze het niet aanraakten. Maar we waren echt met een stuk of 8 ofzo, dus ik vermoed dat (onbewust) iemand/een aantal het toch hebben bewogen. Want ik geloof er niet echt in. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Het glas (ja, we deden dat met zo'n groot papier en een glas) bewoog wel degelijk en iedereen zei dat ze het niet aanraakten. Maar we waren echt met een stuk of 8 ofzo, dus ik vermoed dat (onbewust) iemand/een aantal het toch hebben bewogen. Want ik geloof er niet echt in. (:


    Dat denk ik dat bij ons ook gebeurde; we waren met zijn 5en en ik weet bijna zeker dat iemand het glas bewoog, maarja. Een van mijn vriendinnen flipte hem dus toen zijn we maar gestopt.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dat denk ik dat bij ons ook gebeurde; we waren met zijn 5en en ik weet bijna zeker dat iemand het glas bewoog, maarja. Een van mijn vriendinnen flipte hem dus toen zijn we maar gestopt.


    Bij ons flipte gelukkig niemand. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nope, ik geloof niet in geesten.


    Me so good.

    Ik zou het graag eens willen doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DarkSavior schreef:
    Ik niet en ik doe het liever ook niet, je weet nooit wat voor geesten er komen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik niet, wil ik ook niet doen. Als het bestaat, zouden we ons daarmee niet moeien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Padalecki schreef:
    (...)

    Bij ons flipte gelukkig niemand. ^^


    Pfft, ik was blíj dat er iemand flipte! Want daarna en nu soms ook heb ik echt van die vage dingen en zie ik soms schimmen 's nachts, dus nu ga ik 's nachts nooit meer naar de wc. (bloos) En ik knijp mijn ogen altijd heel stijf dicht :'D

    Starkiller schreef:
    (...)

    Pfft, ik was blíj dat er iemand flipte! Want daarna en nu soms ook heb ik echt van die vage dingen en zie ik soms schimmen 's nachts, dus nu ga ik 's nachts nooit meer naar de wc. (bloos) En ik knijp mijn ogen altijd heel stijf dicht :'D


    Echt? En dat is gekomen sinds toen? Wanneer had je dat gedaan? (:


    If we had not a soul, music would have created it.