• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Ik bijna.
    Maar door 2 kindjes hebben we het niet gedaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik nog niet want toen ik met een paar mensen Bloody Mary wou doen werd het ons verboden -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Padalecki schreef:
    (...)

    Echt? En dat is gekomen sinds toen? Wanneer had je dat gedaan? (:


    Nadat we glaasje hadden gedraaid. Eeehm, dat was nog net iets voor de zomervakantie. Bij mij thuis. Doe ik nooit meer D:

    Ik zou het niet eens durven xp


    Danmarks Dynamite.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Nadat we glaasje hadden gedraaid. Eeehm, dat was nog net iets voor de zomervakantie. Bij mij thuis. Doe ik nooit meer D:

    En daarom wil ik het niet doen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik geloof in geesten en je weet nooit hun bedoelingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    Nee, ik geloof in geesten en je weet nooit hun bedoelingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ike niet, en ik laat ze liever ook met rust.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Aquila schreef:
    Ik niet, wil ik ook niet doen. Als het bestaat, zouden we ons daarmee niet moeien.

    Ik! Het was fun and nothing happened. Wel een waarschuwing voor degene die bij mijn vriendin in hotelkamer 34/35 gaan slapen, er kunnen geesten ronddwalen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 10:46 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een paar keer. (krul)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Aquila schreef:
    Ik niet, wil ik ook niet doen. Als het bestaat, zouden we ons daarmee niet moeien.


    26 - 02 - '16

    Ik ga dat misschien vanavond doen met slaapfeest, maar vind het dood en dood eng.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eén keer. Mijn moeder en tante hebben een soort paranormale gave, en volgens hen zat er een geest in ons huis. Mijn nichtjes en ik namen het niet zo serieus, zaten er vooral om te lachen, en we gingen hem toen voor de grap oproepen. Ik was toen veertien. Gek genoeg vond ik het helemaal niet eng, eerder vertrouwd, alsof ik die geest al heel lang kende. Echt vaag... Maar één van mijn nichtjes die vond het dus echt heel eng, en die was gillend weggerend. Toen zijn we er maar mee gestopt. D':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik, omdat ik moest van vriendinnen - als ik niet meedeed moest ik heel alleen in een donkere kamer zitten :3 - . daarna was ik heel bang, maar ik denk niet dat er iets speciaal gebeurd is. xd


    Save me from myself.