• Titel is duidelijk genoeg.
    En zeg nu niet 'muziek luisteren' want dat doe ik al. (:


    everything, in time

    (headbang) zegt dat (cop) van iedereen misschien smileys kan maken obviously. Weet je wel, net als dat Sevda (duivel)/:W was. Weet je het nog, (cop)?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Go Back to the Zoo op pinkpop terug kijken. Al denk ik dat het alleen bij mij helpt ;$


    You try so hard not trying to try so hard.

    Eten.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Series kijken (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Computerspelletjes spelen (lees: Pokémon), schrijven, televisie kijken.


    Destroy what destroys you.

    Op de keuken/badkamervloer zitten en voor me uit staren, met muziek. Of hopen op regen en daar vrolijk in rond gaan dartelen. OH! En bakken! I love baking when I'm looking for something to keep mind of off things.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dansen tot je erbij neervalt. Gordijnen dicht, muziek op tien, omdat het niemand het ziet. (:


    Felix

    Valt eigenlijk te zien bij mij wat het onderwerp is. Maar als mijn kamer klaar is zou dat mijn place to be zijn I guess. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Reseda schreef:
    Naar de vijver gaan in het bos. Dan ga ik tegen een boom zitten en staar ik uren voor me uit. I have no life, obviously.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mezelf in me kamer opsluiten en denken aan andere dingen. Iedereen negeren, me jas/vest pakken en mijn telefoon en orortjes en dan naar mijn favo park even frisse lucht halen. Gaan schrijven, dichten. Proberen iets te doen wat me niet irriteert, lol.

    Witwicky schreef:
    Lezen of schrijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Met de hond gaan wandelen, buiten aan de vijver gaan zitten, met mijn kat op de kamer gaan zitten, mijn vriend bellen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dingen bekijken op facebook en hyves :D

    Naar het meer gaan en uren voor me uit kijken op de stijger. Of schrijven of muziekluisteren. En anders piano of gitaar spelen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.