• Als mensen zeggen dat je per se vijf reacties achter moet laten voor een nieuwe hoofdstuk of zoveel kudo's?
    Muh ik word er chagerijnig van.

    Jij? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan geef ik juist geen reactie of kudo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het niet heel raar hoor. Ik besteed veel tijd aan schrijven voor hoofdstukken. Wanneer ik dan 100+ abo's heb en ik krijg maar 4 reacties, dan vraag ik om meer reacties. Want een reactie kost toch niet zoveel tijd, of wel?


    To infinity and beyond •

    Schijtirritant ^^


    Life is hard and then we die

    Dat van die reacties doe ik altijd wel. Ik bedoel, anders krijg ik helemaal géén reacties en het is een leuke motivatie als ze reageren.

    Ik erger me het meeste eraan dat ik bij het laatste hoofdstuk van een verhaa pas reacties krijg van iemand die anders nog nooit had gereageerd en alles heeft lopen lezen. Of als iemand wel abo heeft en ieder hoofdstuk lest, maar dan nooit reageren. Kom op, iemand doet er heel veel moeite voor en zoveel moeite kost het jou niet om te reageren?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dan vind ik het heel spijtig dat ze zo aan hun reacties moet komen. Ik haal er enkele zonder te hoeven chanteren en ben daar ontzettend blij mee. Ik zal nooit om reacties vragen, alleen misschien om tips & hints.


    Let the Night embrace you

    Lykos schreef:
    ik vind dat ook niks. ik schrijf omdat ik het leuk vind en niet om wat andere er van vinden of dat andere het persee moeten lezen/reageren. mijn verhalen worden toch niet veel gelezen.


    Inspiration can hit you any time

    Ik zeg het niet, ik denk het :Y)
    ik vind zeggen iets te veel ego hebben, eigenlijk. Maar ik vind het wel fijn als er reacties komen. Kudo's boeien me niet.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het belachelijk en geef dan geen reactie/kudo. Iemand zei ook ooit: "Ik ga op vakantie, maar verwijder je abo niet. Ik heb een lijst van de mensen die een abo hebben, dus ik weet dat je dat hebt gedaan." Toen had ik echt zin om mijn abo te verwijderen.

    Oh en ik vrààg soms wel even 'Reacties?' of zo, maar ik ga even goed door als ik er geen/niet veel heb. Kudo's maken me al helemaal niet veel uit.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 20:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja ik reageer gewoon altijd omdat ik het een goed verhaal vind. Zelf doe ik dat ook wel eens, maar niet altijd. Voor derest word ik er niet echt cgai van, ik bedoel als je cgahi word van dat, dan ben je wel heel erg snel boos ofzo, vind ik dan. :$:$-ik ben nu gewoon ff eerlijk-

    Ik geef bij alles wat ik lees (behalve wat zomaar aanklik om even te kijken) een reactie, omdat ik reacties krijgen zelf leuk vind en het dus wel zo eerlijk vind om er zelf ook achter te laten. Ik kan er ook niet tegen als mensen dat vragen, maar dan laat ik een reactie achter waarin ik dat eerlijk zeg.
    Persoonlijk vind ik het nog vervelender als mensen om reacties vragen als ze zelf nóóit een reactie ergens achterlaten. Dat vind ik gemeen. (cat)


    I can't even think straight.

    Van die kudo's vind ik wel stom.
    Bij reacties snap ik wel als je vraagt om reacties, maar niet dat je gaat bevelen dat iemand dat doet.
    Ikzelf vraag wel eens om reacties, omdat dat mij motiveert.


    Me so good.

    Cumberbatch schreef:
    Ik reageer dan zeker niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat vinden jullie van mijn verhaal? :)

    http://www.quizlet.nl/chapters/601072/1-the-trip/

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:23 ]

    Ik zet er alleen bij dat het me blij maakt, en ik heb lieve abo's :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aylahoran schreef:
    Wat vinden jullie van mijn verhaal? :)

    http://www.quizlet.nl/chapters/601072/1-the-trip/


    Serieus waar?!?

    Maar ehm.
    Ik vind het irritant.
    En zelf vraag ik er ook nooit naar.
    Ik heb twee vaste reactie gevers, en daar ben ik tevreden mee.
    Punt. Klaar en uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt