• Als mensen zeggen dat je per se vijf reacties achter moet laten voor een nieuwe hoofdstuk of zoveel kudo's?
    Muh ik word er chagerijnig van.

    Jij? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Me too. Maar dat wordt ik ook van quizen/stories waarin staat dat ze kudo's willen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wandless schreef:
    Mij stoort het niet, als ik een reactie achterlaat is het omdat ik het een leuk verhaal vind en genoeg tijd heb om te reageren. En die combo komt niet vaak voor.

    Anhysbys schreef:
    Ik geef bij alles wat ik lees (behalve wat zomaar aanklik om even te kijken) een reactie, omdat ik reacties krijgen zelf leuk vind en het dus wel zo eerlijk vind om er zelf ook achter te laten. Ik kan er ook niet tegen als mensen dat vragen, maar dan laat ik een reactie achter waarin ik dat eerlijk zeg.
    Persoonlijk vind ik het nog vervelender als mensen om reacties vragen als ze zelf nóóit een reactie ergens achterlaten. Dat vind ik gemeen. (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik geef meestal wel zowieso reacties. Niet altijd maar meestal wel. En langs de ene kant snap ik wel dat ze reacties willen, maar langs de andere kant vind ik het irritant en dan krijg ik eerder de neiging om geen reactie te geven.


    None but ourselves can free our minds.

    Atropos schreef:
    Ik word dan meestal ook chagrijnig. Tuurlijk is het gaaf als mensen je verhaal lezen, maar goed. Je schrijft omdat je het leuk vindt, en niet vanwege de reacties.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cresta schreef:
    Ach, kijk. Ik snap dat mensen het soms doen. Als je 160 abo's hebt en net 3 reactie's krijgt. Ik zou daar ook chagrijnig van worden dan niemand even de moeite doet om iets te schrijven, al is het enkel een 'snel verder'.
    Als ik een reactie achter wil laten doe ik dat gewoon en als ik er geen zin in heb doe ik dat niet. Het kan me echt niet schelen of mensen dat soort dingen schrijven, like I care. Ik deed het vroeger ook wel eens - nu niet meer trouwens. Schrijf nu vooral voor mezelf.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky