• Wie kan mij vertellen hoe het komt dat mijn natuurlijke teennagel los laat van het nagelbed(er zit nu nog ongeveer 2 mm nagel op). Ik heb deze zomer een gel french gehad op mijn teennagels bij een nagelstyliste.

    Vraag het aan de nagelstyliste?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Vraag het aan de nagelstyliste?


    Jongens hebben hier toch geen verstand van. (cat)

    Anyway, gezien je aantal posts, welkom op Q.
    Maar ik heb geen idee wat je moet doen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Jongens hebben hier toch geen verstand van. (cat)

    Anyway, gezien je aantal posts, welkom op Q.
    Maar ik heb geen idee wat je moet doen..


    Oh, ik wist niet dat jij een jongen was (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oh, ik wist niet dat jij een jongen was (cat)


    Alsof jij als jongen er wel verstand van hebt.

    Is het rood eronder, en doet het pijn.
    Welke nagel is het overigens?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen idee Margje.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien ontstoken?
    Ingegroeide teennagel?


    Me so good.

    Oké. Ik kijk er overmorgen wel na, want ik ga nu afsluiten.
    -ja, ik neem een abo. Braaaaaaaaf, ik weet het. (cat)-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb je toevallig je tenen vaak gestoten en/of stoot (hoewel ik die zelf ook niet begrijp) en te krappe schoenen kunnen ook een veroorzaker zijn

    Maar kun je misschien vertellen wat je verdere klachten zijn behalve dat je teennagel los laat want bij sommige schimmelinfectie's laat de teennagel los en ik hoop dat jij het niet hebt maar aan de hand van wat je nu zegt is het dus niet duidelijk


    Physics is awesome

    Gnome schreef:
    Misschien ontstoken?
    Ingegroeide teennagel?


    Ik heb toevallig een ingegroeide teennagel, denk ik want ik heb een aantal van de kenmerken/symptonen en zoals zij het beschrijft is het geen ingegroeide teennagel. Daarnaast is de huid er naast ontstoken


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb toevallig een ingegroeide teennagel, denk ik want ik heb een aantal van de kenmerken/symptonen en zoals zij het beschrijft is het geen ingegroeide teennagel. Daarnaast is de huid er naast ontstoken

    Ik noem ook alleen dingen op die in me opkomen, haha.
    Maar wat jij zei over die schimmelinfectie kan wel kloppen, ja.


    Me so good.

    Ik heb geen pijn, het is niet rood of raar verkleurd(schimmel), niet gestoten, geen krappe schoenen enz. De nagel zit gewoon tot half weg niet meer vast aan mijn nagelbed.

    Dan kan het een erfelijke aandoening/ziekte zijn die ervoor zorgt dat je nagel loslaat


    Physics is awesome

    Misschien heb je je teen een keer ergens hard tegen aan gestoten. Dan kan het zijn dat hij loskomt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Maar ze zegt dat ze hem niet heeft gestoten. Hoewel het natuurlijk wel raar is als je teennagel los komt als je hem hebt gestoten want ik stoot mijn tenen soms wel eens maar dan komt mijn nagel niet los


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Maar ze zegt dat ze hem niet heeft gestoten. Hoewel het natuurlijk wel raar is als je teennagel los komt als je hem hebt gestoten want ik stoot mijn tenen soms wel eens maar dan komt mijn nagel niet los


    Ligt eraan hoe je hem stoot.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.