• Voor de mensen die het intereseren: Straks doet het geen pijn meer is online gezet


    Na de scheiding van haar ouders brengt Silke de weekends door bij haar vader. Het begint met cadeautjes en uitstapjes. Daarna zijn er de knuffels en strelingen... Silke voelt aan dat er iets mis is. Maar haar papa zou toch niets doen wat niet mag? Hij zou haar toch nooit pijn doen?



    Als tiener draagt Silke het misbruik nog altijd als een geheim met zich mee. Zeker Bill, haar vriend, mag het niet te weten komen. Maar telkens als hij haar aanraakt voelt ze weer de handen van haar vader. Silke wordt heen en weer geslingerd tussen haar eigen onzekerheid en schuldgevoelens. Tussen de angst dat haar geheim ontdekt wordt en de angst om Bill te verliezen. Uiteindelijk vindt ze de moed om de emotionele chantage van haar vader te doorbreken.

    Lijkt me geweldig ik ga hem maken :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    OMG HIJ LIJJKT ME AWESOME

    Ö
    Jij doet daarmee DoraTRASH na ¨¨O

    Ö
    Jij doet daarmee DoraTRASH na ¨¨O

    ?? wist ik niet

    Maar zij had nét hetzelfde idee >,<

    MEIDEN! HIJ IS GEWELIDG!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Maar zij had nét hetzelfde idee >,<


    Oeie :( mja kben er nu mee bezig kga em echt nie afsmijten oor

    Denk je dat zij het leuk gaat vinden? Ik weet het niet dus ik zou haar maar een PB sturen ofzo :S

    Wouw, die wil ik maken. ö


    blame the bully.

    Is dit gebaseerd op het boek 'straks doet het geen pijn meer' van Dirk Bracke?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jaah en daar heeft DoraTRASH net hetzelfde gedaan, die boek in Quizlet gezet >,<

    Ik heb da boek geleze. Is wel mooi. Maar eerlijk gezegd zou ik de titel dan wel veranderen.


    Got up on the wrong side of life today

    Jaah of er tenminste bijschrijven waar het opgebaseerd is :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jaah en daar heeft DoraTRASH net hetzelfde gedaan, die boek in Quizlet gezet >,<


    Dus het maakt niet uit dat zij hem ook doet.. Want doraTRASH heeft hem van het boek, en PrincesScene ook.. Dus doet ze DoraTRASH niet na..

    Sorry dat het me opvalt, maar er is een boek van Dirk Bracke dat noemt : Straks doet het geen pijn meer.

    Het boek gaat over een meisje dat na de scheiding van haar ouders elk weekend bij haar vader komt, die steeds meer probeert. Wanneer ze opgroeit is ze nog steeds bang van elke streling die ze krijgt. Waardoor ze niet goed meer overeen kan komen met haar vriend.

    Je mag het verhaal gebruiken hoor, maar andere delen in zetten, anders gaan de mensen die het boek zelf al gelezen hebben, zo weten wat er gebeurd. En ik zou de titel ook veranderen. Het is maar een suggestie :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33