• Wat vind jij het perfecte leeftijd om kinderen te krijgen?
    Of wanneer vind je het de perfecte tijd om kinderen te krijgen?

    Assassin schreef:
    Vanaf 23.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik denk niet dat er een bepaalde leeftijd is, je moet ze gewoon kunnen opvoeden. Dat kan als je 30 bent maar ook als je 20 bent. (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:25 ]


    Save me from myself.

    27/28 jaar. Dan ben ik klaar met mijn opleiding, hopelijk een vriend en een baan en dan is er ruimte voor kinderen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    rond mn 30e

    Eyes schreef:
    Volgens mijn aardrijkskunde lerares kun je het beste je kinderen als je 30 jaar oud bent. Ik denk dat ik kinderen ga krijgen zodra ik eraan toe ben, ik denk waarschijnlijk pas als ik 25 jaar of ouder ben

    Die van ons zei dat ook. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Als je een stabiel leven hebt en het kind genoeg kan bieden. Ik zou het liefst vanaf mijn 25/26 kinderen krijgen en niet nog later dan 33.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Roux schreef:
    Helemaal nooit, die krijsende krengen hoef ik niet. (bat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wanneer bijna klaar ben met het studeren van psychologie & getrouwd ben ;x

    Vanaf je 21e(volwassen) vind ik het prima.
    Voor mij rond de 26 ofzo.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    als ik mijn opleiding af heb en als mijn vriend en ik huisje hebben, en dat is over 2 jaar.
    Dan ben ik 20, en nee dat is niet vroeg dat valt reuze mee =)


    I solemny swear i am up to no good

    ik wil miss wel helemaal geen kinderenxD
    Maar anders, sws pas als ik een man heb en daar een paar jaartjes samen mee ben geweest en sws voor mn 35e. En na mn 26e... Ik zit ook met mn opleiding en mn werk wat ik dan in ieder geval al een paar jaartjes heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:01 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Applejack schreef:
    Rond 27/28, gezien ik dan klaar ben met mijn opleiding en -hopelijk- een stabiele baan heb.


    Dat laatste. Dat van de stabiele baan enz. Het lijkt me niet echt handig kinderen te hebben als je het niet kan betalen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:01 ]


    26 - 02 - '16

    Roux schreef:
    Helemaal nooit, die krijsende krengen hoef ik niet. (bat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Templesmith schreef:
    Helemaal nooit, die krijsende krengen hoef ik niet. (bat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Vanaf 23.


    We accept the love we think we deserve.