• Wat vind jij het perfecte leeftijd om kinderen te krijgen?
    Of wanneer vind je het de perfecte tijd om kinderen te krijgen?

    25/26. Het hangt er natuurlijk vanaf wanneer je afgestudeerd bent, een degelijke job hebt etc.

    Als ik mijn studie heb afgerond, een vast baan heb met een stabiel inkomen, een huis & samenwonend. 25/26 hoop ik dus.


    Life is hard and then we die

    Roux schreef:
    Helemaal nooit, die krijsende krengen hoef ik niet. (bat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Zo'n vijf minuten voordat het een geschikte leeftijd is om kindermoordenaar te worden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Progeny schreef:
    Wanneer je klaar bent met studeren, je een goede baan, een fatsoenlijk huis en het liefst ook een goede man of vrouw hebt.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Azian schreef:
    Ik wil eigenlijk toch wel als ik een fatsoenlijke baan heb. Maar niet later als 33.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rond de 24 vind ik de ideale leeftijd, maar dat wil niet zeggen dat als ik 27 ben of zo dan geen kinderen meer neem. Maar ik wil ze sowieso voor mijn 30e.
    Alleen heb ik hier helaas niets over te zeggen. Misschien ontmoet ik mijn ware pas wel veel later of zit ik met een baan en geld en kan ik echt pas na mijn 30e kinderen krijgen. Ik zie wel hoe het loopt :'D Maar het liefst dus rond de 24, redelijk vroeg al.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zodra ik mijn eigen leven een beetje op orde heb en natuurlijk de juiste man heb gevonden, maar ook niet te oud ben. En ik wil alleen kinderen als ik met enige zekerheid kan zeggen dat ik ze een gelukkig leven in welvaart kan geven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    FinnickOdair schreef:
    rond de 25

    Rond de 25 ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    FinnickOdair schreef:
    rond de 25


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    daar vind ik eigenlijk niet dat je een leeftijd aan kan plakke.
    zelf wil ik het liefst rond mijn 20/21. wand ik wil dat mijn kinderen een jonge moeder en vader hebben. dit heb ik zelf ook en ik zie vaker, hoe minder verschil van leeftijd, hoe beter de band. en het is ook erg leuk voor het kind om een jonge oma te hebben.


    we all deserve to die

    Taize schreef:
    Voor mezelf: als ik 25 ben.
    Voor sommige anderen: nooit.

    Oh, en niet later dan 35, dat is gewoon sneu.

    ...Mijn moeder was bijna 40 toen ze mijn broer en mij kreeg? C'mon, dat is echt bullshit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rond 22 ofzo?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Taize schreef:


    Oh, en niet later dan 35, dat is gewoon sneu.

    Dan vind je mijn vader sneu? -__- Wtf is dat nou weer voor statement?


    ars moriendi