• Beste Quizletters,

    De winnaars van de eerste editie van Template of the Month zijn bekend! We hebben een hoop mooie en leuke inzendingen binnengekregen, waarvoor we iedereen die heeft meegedaan natuurlijk willen bedanken (: Hier hebben we uiteindelijk vier winnende templates uitgekozen. Dit zijn de templates van:

    - Fauvism (Template)
    - Remains (Template)
    - Patronum (Template)
    - Saepe (Template)

    Gefeliciteerd allemaal! Binnenkort zal Rutger de Templates programmeren en komen ze beschikbaar voor degenen die hier gebruik van willen maken (:

    MVG,

    de mods

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:42 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eyes schreef:
    Gefeliciteerd maar als ik heel eerlijk ben vind ik de templates een beetje standaard oftewel niet mijn stijl maar dat is mijn mening


    agreed... en sowieso vind ik ze allemaal wel een beetje op elkaar lijken...
    verder natuurlijk gefelciteerd ^^


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Kyou schreef:
    Gefeliciteerd, ze zijn echt leuk (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik houd gewoon mijn eigen template, aangezien die best veel lijkt op die van Remains of Fauvism.


    Simple, but effective.

    Ja, die van Fauvism vind ik heel erg mooi. :')


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    De eerste drie lijken zoveel op elkaar:X

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:49 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    De eerste drie lijken zoveel op elkaar:X

    De mijne heeft helemaal andere kleuren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De eerste twee vind ik wel op elkaar lijken, maar ze zijn wel mooi geworden. Alleen ik houd mijn eigen template gewoon, wit met rood. AJAX. *O* (De laatste is ook wit met rood, maar ik vind die van mij mooier (bloos))


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    De eerste twee vind ik wel op elkaar lijken, maar ze zijn wel mooi geworden. Alleen ik houd mijn eigen template gewoon, wit met rood. AJAX. *O* (De laatste is ook wit met rood, maar ik vind die van mij mooier (bloos))
    (finger)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)(finger)


    LOVEYOU(finger)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    LOVEYOU(finger)
    HOUOOKVANJOULIEVERD (finger)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gefeliciteerd allemaal~!


    SEIZON SENRYAKU!

    PandaHeRo schreef:
    Gefeliciteerd allemaal~!


    Lekker op tijd, Veerle. x'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    (...)

    Lekker op tijd, Veerle. x'D

    Eeeh, ik ben de laatste paar dagen niet zo actief geweest hier, oké x'D


    SEIZON SENRYAKU!

    Ik vind ze nogal saai en hetzelfde..
    Maar gefeliciteerd, hihi! <3


    Believe in yourself.

    Ik vind die van Fauvism en Remains heel erg mooi! De twee andere zijn niet zo bijzonder vind ik.


    If we had not a soul, music would have created it.