• Countenance, heeft bij deze toestemming gekregen van Appeljack voor haar schrijfwedstrijd en is zeer verheugd op de start van de wedstrijd.

    Standaard Informatie:
    ~Ik beoordeel op spelling, gedetailleerd vertellen, woordkeus, interpuncties, originaliteit en je schrijfstijl (van die opdracht) in het algemeen.
    ~Ik laat gedurende twee weken, zo veel mogelijk mensen meedoen en werken aan de eerste opdracht.
    ~Na de eerste opdracht zal ik 15, 20 of 25 mensen slecteren die door mogen, afhankelijk van het aantal deelnemers.
    ~Elke ronde zal tussen de 7 en de 15 dagen duren, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en het minimaal/maximaal aantal woorden.
    ~Iedere ronde zullen er 3 tot 5 mensen afvallen.
    ~Uitstel enkel met een geldige reden. 'Ik was het vergeten', valt daar níét onder. Je kunt een maximaal uitstel krijgen van 5 dagen, afhankelijk van de situatie, anders laat ik de rest te lang wachten.
          Let op: De eerste ronde zal ik wat strenger zijn. Uitstel vragen is niet mogelijk en er is een maximaal aantal woorden, omdat ik anders te veel tijd kwijt ben om na te kijken.

    Wat word er van je verwacht:
    ~Een goede inzet, ik zoek mensen die niet na de eerste opdracht meteen al afhaken.
    ~Sportiviteit, ga andere niet afkraken. Opbouwenxde kritiek mag áltijd gegeven worden, maar er is een grnes tussen 'helpen' en 'afkraken'.
    ~Je moet de Nederlandse taal goed beheersen.
    ~Bovenal, je moet plezier beleven aan de wedstrijd.

    Deelnemers:
    -Tempesta ~ Opdracht 1
    -Jackal ~ Opdracht 1
    -Bouvier ~ Opdracht 1
    -Oppugno ~ Opdracht 1
    -Cresta ~ Opdracht 1
    -Madara ~ Opdracht 1
    -Assassin ~ Opdracht 1
    -Pariah ~ Opdracht 1
    -Edhelia ~ Opdracht 1
    -Bashful ~ Opdracht 1
    -Azian ~ Opdracht 1

    Inschrijving Open.

    Prijzen voor de winnaars:
    1e Plaats ~ 15 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    2e Plaats ~ 10 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.
    3e Plaats ~ 5 Credits, promotie van zijn/haar verhaal in één van mijn stories.

    Opdracht één ~ Schrijfwedstrijd {Fanfiction} Countenance
    Aantal deelnemers: Onbekend
    Aantal afvallers: Onbekend
    Mogelijkheid uitstel te vragen: Ja, wegens het feit dat zo weinig mensen inleverde.
    Minimaal/Maximaal aantal woorden: Minimaal 400 en maximaal 1200
    Taal: Nederlands en/of Engels


    Schrijf een Stand Alone, waarin jouw schrijfstijl en je vermogen om je in een andr in te leven duidelijk word. Je kiest een acteur/actrice. Deze mogen ook in een musical spelen, een theater voorstelling geven, op de set van een film staan. Alles mag, maar ze mogen níét enkel zingen. We hebben het hier voornamelijk over het acteren. Je beschrijft hoe die persoon zich voelt op de set. Zijn er onenigheden met andere acteurs? Voelt die persoon zich minder, omdat de andere zo goed zijn? Of kijken ze er zelfs tegenop om naar huis te gaan omdat ze het zo leuk vinden? Its up to you.

    Let op: Het moet een bestaande acteur/actrice zijn. Het hoeft niet persé iemand te zijn die nog in leven is, het mag ook over een overledenen zijn, mits je het ook in de tijd dat 'ie nog leefde laat afspelen.

    Deadline: Zondag 13 November


    Story

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 7:46 ]


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Tot nu to 9 van de... 18, 19, 20, 21 mensen die zich inschreven :W


    Het kunnen er nog 14 worden en dat is bijna een recordaantal.


    Your make-up is terrible

    Goed dat ik aan slapeloosheid lijd. Voordat ik dalijk gillend wakker word van enge Sevda die zegt dat ik de opdracht echt niet wil. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Goed dat ik aan slapeloosheid lijd. Voordat ik dalijk gillend wakker word van enge Sevda die zegt dat ik de opdracht echt niet wil. (no_chears)

    Is dat de enige reden dat ik in je dromen/nachtmerries voorkom? (no_chears)


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Het kunnen er nog 14 worden en dat is bijna een recordaantal.

    Dertien :3
    Ik denk dat het er uiteindelijk 11 of 12 zijn, maar alles boven de tien is nog makkelijk te redden, anders moet ik met de oprachten gaan kloten en daar heb ik weinig zin in :W


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Is dat de enige reden dat ik in je dromen/nachtmerries voorkom? (no_chears)

    Nee hoor schat, ik heb ook al een keer gedroomd dat we op het strand waren met Hugh Jackman. Maar toen was ik dronken.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Nee hoor schat, ik heb ook al een keer gedroomd dat we op het strand waren met Hugh Jackman. Maar toen was ik dronken.
    (bloos)

    Oh, tuurlijk de drank maakt mij opeens wel goed genoeg! :W


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oh, tuurlijk de drank maakt mij opeens wel goed genoeg! :W

    Ik droom anders bijna niet. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik droom anders bijna niet. (no_chears)

    Nadat je - je hoofdstukje hebt geschreven zie elke keer als je - je ogen sluit zulke, eh, 'mannen' rondhuppelen :"D


    Let it come and let it be

    Fuck it. Ik heb het bijna af, en kijk ik hier even.
    Het moet een bestaand persoon zijn.
    Huppakee, even aanpassen, en dan kan ik het eindelijk inleveren. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha :"D


    Let it come and let it be

    Volgespamde inbox (cat) Ik krijg trouwens horror ideeën bij dat idee over opdracht 2. Ik zal maar niet zeggen wat soort mensen ik absoluut niét wil, want sowieso krijg ik die dan. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Volgespamde inbox (cat) Ik krijg trouwens horror ideeën bij dat idee over opdracht 2. Ik zal maar niet zeggen wat soort mensen ik absoluut niét wil, want sowieso krijg ik die dan. xd

    Het zijn nog altijd bekende mensen, en de indeling is al gemaakt, je amg eht best zeggen hoor :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Het zijn nog altijd bekende mensen, en de indeling is al gemaakt, je amg eht best zeggen hoor :"D

    Ik hoop met héél mijn hart dat ik geen sporter krijg en dan vooral geen voetballer (krul) Vallen er deze ronde trouwens mensen af? Zo ja, heeft het geen zin om me zorgen over opdracht twee te maken, want dan val ik sowieso af xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik hoop met héél mijn hart dat ik geen sporter krijg en dan vooral geen voetballer (krul) Vallen er deze ronde trouwens mensen af? Zo ja, heeft het geen zin om me zorgen over opdracht twee te maken, want dan val ik sowieso af xd

    Nee, je hebt geen sporter, die zitten er volgens mij niet eens ik. Jij hebt (naar mijn mening) één van de leukste drie :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Nee, je hebt geen sporter, die zitten er volgens mij niet eens ik. Jij hebt (naar mijn mening) één van de leukste drie :'D

    Ik ben benieuwd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.