• Ik wil een camera, maar ik heb er eigenlijk geen verstand van.
    Dus weet iemand een goede camera, die niet al te duur is? ;d


    Me so good.

    SUCK schreef:
    Ik zou er een kopen die geen batterijen heeft, want ik heb er een van Samsung met batterijen, en die is zó leeg!

    Mee eens, dat probleem heb ik ook.
    Voor de rest, kijk gwn wat je eisen zijn. Ik weet niet wat je verstaat onder een goede camera. Een nikon, of gwn een samsung, want die kunnen ook best goed zijn, maar zijn niet professioneel. Toch heeft dat ook weer zn voordelen, want je hoeft veel minder in te stellen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Azian schreef:
    Ik sluit me aan bij de club die bestaat uit mensen die er geen verstand van hebben. :W


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Ik heb deze, het is echt mijn schatje en hij was €179 euro. (: Hij doet het echt geweldig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:



    Ik heb deze, het is echt mijn schatje en hij was €179 euro. (: Hij doet het echt geweldig!

    omg die is zó vet.
    Hoe heet die? ;d


    Me so good.

    Azian schreef:
    Ik sluit me aan bij de club die bestaat uit mensen die er geen verstand van hebben. :W


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oh ik dacht eerst aan een camera! (en niet aan een kodak, fototoestel whatever. :)

    Spiegelreflexscamera's mogen wel niet binnen bij concerten enzo. (voor moest je dat willen)


    Get outta my head!

    Sony Cybershots zijn op zich wel goed. Maar ik ben eigenlijk zelf ook op zoek naar een nieuwe camera :Y)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:54 ]


    As travars

    Eh, neem aan dat 500 euri boven 't budget ligt? Anders zou ik gaan voor de Canon Eos 500D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Azian schreef:
    Ik sluit me aan bij de club die bestaat uit mensen die er geen verstand van hebben. :W


    Weet wie je kan vertrouwen.

    Gnome schreef:
    (...)
    omg die is zó vet.
    Hoe heet die? ;d

    Als ik denk dat het die is die ik ook heb, dan is het de Fujifilm FinePix S5000. Hele fijne camera, maar hij werk wetl op batterijen. Maar die kunnen als je rustig aandoet best lang mee ^^

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 23:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anhysbys schreef:
    De meeste écht goede camera's moet je wel flink voor betalen.

    Ja als je er een wil met veel megapixel moet je er wel wat voor over hebben x]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als ik denk dat het die is die ik ook heb, dan is het de Fujifilm FinePix S5000. Hele fijne camera, maar hij werk wetl op batterijen. Maar die kunnen als je rustig aandoet best lang mee ^^

    Okee thankyou die ga ik morgen eens opzoeken ;3


    Me so good.

    Camillia schreef:
    (...)
    Ja als je er een wil met veel megapixel moet je er wel wat voor over hebben x]

    Meer dan 12 Megapixel is niet nodig, omdat uit onderzoek blijkt dat een camera die meer dan 12 Megapixel moet verwerken; het niet correct kan opslaan. Deeltjes van de foto zullen dus weg vallen. Merk je verder niet, maar je betaalt dus voor meer Megapixel waar je niks aan hebt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 23:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gnome schreef:
    (...)
    Okee thankyou die ga ik morgen eens opzoeken ;3

    Voorbeeld fotos gemaakt met die camera: Klik hier.
    Ik heb betere en mooiere gemaakt. Deze waren met maar 1/2 Megapixel gemaakt en niet echt fantastisch ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een coolpix weet ik veel voor mijn verjaardag gehad. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."