• Aldus mijn o zo liefhebbende moeder. En waarom? Heel simpel, omdat ze altijd gelijk moet hebben.
    Dit gebeurde er:
    'Hé er staat iets over de griepprik op hyves', Dus ik dat stukje voorlezen. Begint te tegen me te schreeuwen dat dat helemaal niet waar is. Dus ik zo van 'Ik lees alleen maar voor wat hier staat!'. Ik bedoel, hallo? Take a pill? Dus begint ze dat ik niet zo'n grote bek moet hebben en dat als ik niet normaal ga doen "Ga ik je alle hoeken van de kamer laten zien met mijn vuist!"

Like, is het logisch dat ik daar geirriteerd, nee wacht, boos om ben? Er wordt naar mij geschreeuwd omdat ik iets VOORLAS. Kom op zeg...

Believe in yourself.

Daaamn, seriously. Dat slaat echt hélemaal nergens op.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

1. drinkt je moeder of gebruikt ze iets?
    2. ze overdrijft het echt dus grote recht dat je boos bent.
    3. zo aggressief mag je niet eens tegen je kind zijn, dat is niet hoe een meoder meot zijn.
    Als ze dat nog eens zegt zeg je maar dat je anders kindertelefoon belt of meldpunt tegen geweld (of hoe dat ook heet)

Mutant schreef:
    Dat is zwaar overdreven en zelfs dat is nog zacht uitgedrukt oO

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Orphin schreef:
    Ik heb dat met mijn vader. ^^

Haha mijn vader is het altijd eens met mijn mama --'

Believe in yourself.

astridc schreef:
    3. zo aggressief mag je niet eens tegen je kind zijn, dat is niet hoe een meoder meot zijn.
    Als ze dat nog eens zegt zeg je maar dat je anders kindertelefoon belt of meldpunt tegen geweld (of hoe dat ook heet)

Mee eens omg dat is echt niet normaal hoe ze reageerd....

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:01 ]

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Wow relax mevrouw (no_chears)

Ben ik toch wel erg blij met mijn moeder (bat)

-

Atropos schreef:
    Daaamn, seriously. Dat slaat echt hélemaal nergens op.

comfort in c h a o s

Herkenning. God, de heerlijke herkenning. Maar bij mij was het niet altijd zo, en dat maakt het misschien moeilijker voor me. Maar ik heb geleerd het te negeren, dat komt vanzelf met de tijd. Het klinkt hard, maar uiteindelijk zul je jezelf eroverheen moeten zetten. Het is niet anders.

Have you ever been alone in a crowded room?

astridc schreef:

Nou zover ik weer gebruikt ze niks en sinds de alcohol ver te zoeken is in dit huis...

Believe in yourself.

Reseda schreef:
    Herkenning. God, de heerlijke herkenning. Maar bij mij was het niet altijd zo, en dat maakt het misschien moeilijker voor me. Maar ik heb geleerd het te negeren, dat komt vanzelf met de tijd. Het klinkt hard, maar uiteindelijk zul je jezelf eroverheen moeten zetten. Het is niet anders.

Bij mij pas sinds 3 jaar geleden toen we verhuisde. En meestal negeer ik het ook. Na dat ze dat had gezegd over me alle hoeken van de kamer laten zien heb ik mijn mond gehouden omdat ik weet dat ze het nog meent ook... De laatste keer had ik een paar klappen tegen mijn achterhoofd gekregen, dagen hoofdpijn gehad. :x

Believe in yourself.

Godess schreef:
    (...)
    Bij mij pas sinds 3 jaar geleden toen we verhuisde. En meestal negeer ik het ook. Na dat ze dat had gezegd over me alle hoeken van de kamer laten zien heb ik mijn mond gehouden omdat ik weet dat ze het nog meent ook... De laatste keer had ik een paar klappen tegen mijn achterhoofd gekregen, dagen hoofdpijn gehad. :x

Bij mij korter geleden, maar des te harder kwam het aan. Het was erg plotseling en ik had al genoeg problemen. Maar je moet hoe dan ook je hoofd ophoog houden. Je moet nooit geloven wat je moeder over je zegt, wanneer het om zoiets gaat. Je moet hoe dan ook blijven geloven dat je beter bent dan dat, dat ze ongelijk heeft.

Have you ever been alone in a crowded room?

Ik ben zo blij met mijn papa, ik heb zoiets al jaren niet meer gehad. Sinds hij niet meer drinkt. (: Mijn ma ken ik niet, die zit wel aan allerlei spul dus ach. Beter zo. ^^

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Dat is niet gezond hoor :S

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Haha, dat hierboven (x

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.