• En niet eens op een slechte manier! :'DD
    We moesten een schrijfopdracht maken en een vriend van me wou dat ik de mijne voorlas. Veel stelde het niet voor (het mochten maar ca 250 woorden zijn), maar het was genoeg om haar te laten huilen. Ze vond het ontroerend dat 'de jeugd van tegenwoordig' ook nog van andere dingen houdt dan gamen en rondhangen, of zoiets :'3. It made my day 8D.

    Wel eens een leraar, op welke manier dan ook, aan het huilen gemaakt?


    i put the fun in funeral

    Ja, een soort van. Mijn natuurkundeleraar was nogal ontroerd door mijn goede cijfer, omdat de rest van mijn jaarlaag het nogal verpest had.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Naja, vorig jaar ging onze muzieklerares weg. We hebben met de hele klas gewoon een potje zitten janken, was echt niet normaal emotioneel :(


    Life is hard and then we die

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik vond het zelf vreselijk en was de enige die haar hielp en probeerde te kalmeren. De rest zat allemaal te lachen om wat er gebeurd was. Ik vond het echt walgelijk van ze >.< Die arme vrouw heeft een gigantisch trauma en dan gaan ze er om lachen? Echt onbegrijpelijk xo

    Zo kinderachtig! --'


    Believe in yourself.

    Ik heb een keer een leraar uitgescholden voor nerd. Toen moest ie huilen. Hij was net nieuw en ongelooflijk onzeker. Zet zo'n man voor een groep brugklassers die lekker beginnen te puberen, dan krijg je dit.
    Heb later wel mijn excuses aangeboden.. Zo ben ik dan ook wel weer


    Music is the new sex

    Ja, een keertje. Bij Engels moesten we een gedicht schrijven en die vervolgens voordragen. Ze barstte in huilen uit en ik kreeg een tien. (:
    Maar ook op de basisschool huilde een leraar bij ons een keer. We hadden echt een rotklas en ze waren zo vervelend dat ze die arme man weg hebben gepest.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn klas is nogal, zacht uitgedrukt, hyper :'D We hadden een lerares die nieuw was, en we waren kennelijk zo druk -ik niet hoor, ik was braaf opdrachten aan het maken :'D -dat ze ons niet in de hand kon houden en er een andere leraar voor een gesprek met ons bij haalde. Ze moest echt bijna huilen... Best zielig eigenlijk >.<


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Neeuj, maar ben wel jaloers op je. Leraren mogen mij niet.

    Joker schreef:
    Ja, met de hele klas, niet luisteren, schreeuwen, ging ze huilend de klas uit. ahum, dat was op haar 1e dag.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jup. Ik heb een vrij drukke klas, en daar kon de LIO toch niet helemaal tegen.


    I am an idiot, I move.

    Factory schreef:
    Jup. Ik heb een vrij drukke klas, en daar kon de LIO toch niet helemaal tegen.

    Dat is echt lullig als LIO x'D Dan denk je al dat je heel wat kan en hebt meegemaakt, gebeurd je zoiets


    Music is the new sex

    Aaaah, dat is echt lief!

    En nee, nog nooit gehad gelukkig. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Applejack schreef:
    Iemand uit mijn klas wel. Die liet expres keihard een broodzakje klappen. En dat was echt heel hard. Onze lerares die zat vervolgens huilend onder haar bureau. Ze is opgegroeid tijdens een oorlog en dat soort dingen triggerden haar dus heel erg..

    Dat is echt vreselijk laag, echt heel erg laag.

    Maar nee, ik heb nog nooit een leraar aan het huilen gemaakt.

    Maar nu wil ik dat verhaal eigenlijk ook wel lezen :')

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Filly schreef:
    Neeuj, maar ben wel jaloers op je. Leraren mogen mij niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Moak schreef:
    Nu wil ik het toch wel lezen. (wbw)
    Maar nee, nog nooit.


    comfort in c h a o s

    ja, als brave meisje werd mijn top3 jongens van de klas afgepakt en ging de hele klas rond en ik lag op de grond te lachen wat na een tijdje stopte toen ik zag dat mijn leraar aan het huilen was.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~