• Dankzij vijf jongens, heb ik geweldige meisjes leren kennen
    die ik niet meer zou kunnen missen,
    DANKJE ONE DIRECTION
    LOVE Y'ALL

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:12 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Houis schreef:
    (...)

    whahaha, zou wel falen als hij dat nu voor zondag zou vragen.
    Maar het was maar een droom, en de meeste dromen komen toch niet uit,

    EN ZONDAG WORD LEUKKK(H)

    hahah, ik droom wel vaker over dingen die al zijn gebeurd, zoals die zwerver in Amsterdam xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha dat zou echt kut zijn :o
    maar weetje...mijn dromen komen best vaak uit :p Omdat ik meestal best realistische dromen heb xd
    maar als dat zo zou zijn, zou ik echt even twijfelen wat ik zou gaan willen doen :o
    Like.....

    Maar je hebt gelijk, zondag word leuk <333



    nou ik snap ook wel als je dan ja zegt tegen je crush hoor, je vind hem al zo lang leuk. Maar je kan dan ook gewoon zeggen dat je niet kan, maar dat je de week erop wel kunt :P

    @Fabienne, ja daar kwamen wij ook achter ;D ik ben daaar echt blijmee omdat ik nog uitga haha;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    hahah, ik droom wel vaker over dingen die al zijn gebeurd, zoals die zwerver in Amsterdam xd


    hahahahahah:$ blijft geweldig


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Esther ik wil wel eens weten hoe jou crush eruit ziet (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Houis schreef:
    (...)

    hahahahahah:$ blijft geweldig

    die vent die was serieus echt echt, maar ik heb wel vaker ervaringen met zwervers in amsterdam O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Houis schreef:
    (...)


    nou ik snap ook wel als je dan ja zegt tegen je crush hoor, je vind hem al zo lang leuk. Maar je kan dan ook gewoon zeggen dat je niet kan, maar dat je de week erop wel kunt :P

    @Fabienne, ja daar kwamen wij ook achter ;D ik ben daaar echt blijmee omdat ik nog uitga haha;$

    Ik zou dan geen ja tegen hem zeggen hoor, ik denk dat ik zou uitleggen waarom ik niet kan en dat ik wel een andere keer wil. Want ik wil en zou sowieso zondag komen =D

    OMG, het feit dat ik jullie Zondag zie... Is nog niet eens echt tot me doorgedrongen. Tenminste, als ik mag van m'n moeder, wat ik Donderdag ga vragen. Omg, nu word ik zenuwachtig voor Donderdag?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    (...)
    Ik zou dan geen ja tegen hem zeggen hoor, ik denk dat ik zou uitleggen waarom ik niet kan en dat ik wel een andere keer wil. Want ik wil en zou sowieso zondag komen =D


    Yeahhhh<333
    haha heb er echt zin in ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHARRY schreef:
    OMG, het feit dat ik jullie Zondag zie... Is nog niet eens echt tot me doorgedrongen. Tenminste, als ik mag van m'n moeder, wat ik Donderdag ga vragen. Omg, nu word ik zenuwachtig voor Donderdag?


    ik ben al zenuwachtig voor zaterdag, arg en ik ben pas na 11 uur in de man. MAARGOED eerst morgen nog, dan vrijdag, dan pas zaterdag en dan zondag :D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    En ik hoop dat je echt mag chanou ;D
    zou superleuk zijn.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    Esther ik wil wel eens weten hoe jou crush eruit ziet (:

    Haha ik zit op mn mobiel, dus kan geen filmpje plaatsen... Maar dan moet je zeg maar op youtube even zijn youtube account opzoeken, daar staan wel filmpjes van hem op.
    Hij heeft namelijk als naam van het account gewoon zijn voor en achternaam.
    Maar ik ben bang dat als ik dat hier neer zet, en hij zichzelf zou googlen (welke idioot zou dat doen? Maar je weet het niet tegenwoorden...) dat hij zijn naam hier vind xd

    Houis schreef:
    (...)

    ik ben al zenuwachtig voor zaterdag, arg en ik ben pas na 11 uur in de man. MAARGOED eerst morgen nog, dan vrijdag, dan pas zaterdag en dan zondag :D

    schat, je vergeet donderdag xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Haha ik zit op mn mobiel, dus kan geen filmpje plaatsen... Maar dan moet je zeg maar op youtube even zijn youtube account opzoeken, daar staan wel filmpjes van hem op.
    Hij heeft namelijk als naam van het account gewoon zijn voor en achternaam.
    Maar ik ben bang dat als ik dat hier neer zet, en hij zichzelf zou googlen (welke idioot zou dat doen? Maar je weet het niet tegenwoorden...) dat hij zijn naam hier vind xd

    owkee is goed hoor (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Omg, mijn mama Chanou moet ook mogen van oma :o x'D

    holy moly, er zit serieus een 3cm grote hommel in mijn kamer O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!