hhahahaa, ik heb slechte tanden dus altijd wel een gaatje als ik ga en an is heel mijn lip voordoofd xd
ik had de vorige keer ook een gaatje, en toen moesten ze er eigenlijk nog 1 vullen maar dat hebben ze dus deze keer gedaan, en ik doe echt nooit verdoven, ik ben super bang voor prikken haha.
If you spread your wings, you can fly away with me.
iHoran schreef:
(...)ik had de vorige keer ook een gaatje, en toen moesten ze er eigenlijk nog 1 vullen maar dat hebben ze dus deze keer gedaan, en ik doe echt nooit verdoven, ik ben super bang voor prikken haha.
hahaha een keer heeft mijn tandarts wat laten vallen en ik dacht oh nee, sebiet stik ik, zegt ze zo Gewoon rustig blijven. Gaat ze het met een pincet proberen te grijpen xd hahahaha dat was echt eng
hahaha een keer heeft mijn tandarts wat laten vallen en ik dacht oh nee, sebiet stik ik, zegt ze zo Gewoon rustig blijven. Gaat ze het met een pincet proberen te grijpen xd hahahaha dat was echt eng
IEL bij mij gingen ze mijn tand slijpen met een soort schuurpapiertje wat rond ging draaien, alleen ging ze tegen mijn wang aan dus dat ging bloeden, hahaha
If you spread your wings, you can fly away with me.