• Nikki kijkt op dit moment mijn verslag na voor een vak van mij op school. Waarom? Omdat mijn nederlands (en die van mijn groep ook) faalt en dan ook echt erg.
    Nikki is heel goed in Nederlands dus kijkt zij het voor mij na. En dat vind ik echt heeeeel lief van haar, want het is veel werk. Dankjewel Nikki (heart2)


    Nu de vraag aan jullie, heeft vandaag iemand iets liefs voor jullie gedaan?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aquila schreef:
    everx heeft reclame voor mijn story gemaakt; anders niet echt iets


    graag gedaan, jij doet dat toch ook soms voor mij

    Iemand helpt me met me niet druk te maken..
    Volgens mij weet je wel wie (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DEATHBAT schreef:
    Ja. Mijn moeder heeft de kettingen uit de film 'Boondock Saints' gekocht. Replica's dan. (bloos)


    Dea-go bhfuil grá agat do chailín, ach ní gá duit a insint dúinn stop a neamh.

    Zonder vertaling weet ik gewoon wat daaronder staat :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zonder vertaling weet ik gewoon wat daaronder staat :W

    Go, you. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Go, you. :W

    (no_chears)


    -

    Aawh dat is echt heel erg lief van Nikki!!

    Euhm, nee. Was de hele dag op school en toen helemaal alleen thuis.

    Mijn vriendje heeft me precies om 0.00 uur vandaag gefeliciteerd met mijn verjaardag :'D -sms-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een ijsje gekregen van mijn coach toen we terug kwamen van de training.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn beste vriendin heeft speciaal voor mij een taart bij de bakker gekocht en er met glazuur 'Beterschap,Kristen!' opgeschreven. Ik heb mijn enkel namelijk gebroken(Mijn vriendengroep is gewoon raar, maar heel lief)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    De leraren op mijn school waren gisteren zo lief om uit te vallen, waardoor ik om tien over een vrij was. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vandaag nog niet haha.


    Alleen maar tranen van geluk