• En dat is niet sarcastisch bedoeld. :'D
    Er zijn twee dingen waarvoor ik bang ben; spinnen en hoogtes. Vanmiddag ging we bij gym trapezezwaaien, en uiteindelijk was het de bedoeling dat we van een kast sprongen om meteen een mooie hoogte te hebben. Voor mensen zonder hoogtevrees is dat misschien moeilijk te begrijpen omdat het eigenlijk maar zo'n klein stukje boven de grond is, maar ik vond het doodeng. En toch heb ik het gedaan. :Y)
    O, en net liep er opeens een spin over de muur naast mijn bed. Normaal haal ik dan een van mijn ouders erbij om hem te vangen, maar ik was bang dat deze ergens in een hoekje onder mijn bed zou zitten tegen de tijd dat ik mijn moeder had gehaald, en dan zou ik vannacht niet hebben geslapen. Ik heb hem dus zelf gepakt met een beker en een blad papier. Ha!

    Nou voel ik me dus dapper. Hebben jullie ook al van die stoere dingen gedaan vandaag? *O*

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    goedzo(Y) ik heb half aan mezelf toegegeven dat een jongen misschien toch leuk vind

    oh mijn god, ik heb echt respect voor je dat je die spin zelf hebt gevangen!
    Haha, ik heb niet echt stoere dingen gedaan. Of ja, ik heb wel foto's gemaakt van de tandarts toen een vriendin van me werd geholpen aan haar tanden. lol. Het was voor school, we moeten namelijk een fotoreportage maken. haha.


    <3

    Die spin vangen zou ik niet durven :'D
    Ik heb lessen geskipt, maar dat is niet stoer.. Ik heb wel voor school gewerkt in plaats, wat wel goed is!
    En anders, nee, niets stoers gedaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed gedaan =D Ik heb vandaag voor zover ik het me kan herinneren niets bijzonders gedaan (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:10 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg, zou die spin nooit van mijn leven zelf genomen hebben. xD
    Heb respect voor je. ^^


    Take me to wonderland

    Ik heb 2 uur lang toetsen geleerd voor in de toetsweek die pas voer 3 weken is, hell yeah. Zou me normaal nooit lukken, maar het moet wel Ö
    En zoiets moesten wij ook ooit bij gym, maar dan net iets anders.

    Je moest rennen, springen op trampoline, dan vloog je door de lucht naar de trapeze die heen en weer zwaaide, moest je pakken, en dan eraf springen op het dode (en dus hoogste) punt. Wtffff, eng o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ikzelf niet. Maar mijn zusje heeft vandaag aan haar 'grote' liefde vertelt dat ze hem leuk vind, hihi. Okee. Ze zijn pas 10 maar het is schattig (:


    Trust me. I'm the doctor

    Goed zo! ;D

    Ik heb gisteren zonder helemaal zenuwachtig te zijn, een presentatie gegeven.
    Omg ik was zo blij want normaal gesproken sta ik letterlijk helemaal te trillen.