• & Zoiets zou mijn vriend dus ook doen. :'D
    Die zegt ook altijd braaf dat hij niks zal kopen, om het vervolgens toch te doen. -.-

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hahaha, ze was inderdaad later in de serie zwanger, al zag je ze nooit echt samen en stierf hij tijdens een gevecht. :'D


    Wie waren het dan? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dehumanized schreef:
    (...)
    Ik vind je toch lekker maf overkomen, want hoe kom je in vredesnaam aan zo'n soort feit? :'D


    Bij biologie geleerd. Wanneer je schreeuwt komt er veel koolstofdioxide vrij in de lucht. Het word dus gemakkelijker voor de plant dit op te nemen en zijn voedsel aan te maken. Logisch toch?


    Happy Birthday my Potter!

    RainbowDash schreef:
    In dat geval had ik een bakje met gras gegeven, waar stiekem bloemzaadjes in verborgen waren. Double mindscrew :Y)


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wie waren het dan? xD


    Asuma Sarutobi & Kurenai Yūhi


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Glucio schreef:
    (...)

    Bij biologie geleerd. Wanneer je schreeuwt komt er veel koolstofdioxide vrij in de lucht. Het word dus gemakkelijker voor de plant dit op te nemen en zijn voedsel aan te maken. Logisch toch?


    Ehhhh, ja heeel logisch. Dat ik daar niet meteen aan dacht, zeg! Potverdriedubbeltjes nog aan toe! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Asuma Sarutobi & Kurenai Yūhi



    Bah, die heb ik wel vaag gezien maar ken ik niet meer xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ehhhh, ja heeel logisch. Dat ik daar niet meteen aan dacht, zeg! Potverdriedubbeltjes nog aan toe! :'D


    Ik zeg wel niks meer. Ik lijk nu net een Nerd -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Ik zeg wel niks meer. Ik lijk nu net een Nerd -_-


    Hahahaha
    Niet zo op je teentjes getrapt worden, joh. Ik kom ook zo vaak met vage feiten. Zoals het feit dat apen, die dreigen te verliezen in een gevecht, veelal de neiging krijgen om zich af te trekken.:'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geniaal ^^


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hahahaha
    Niet zo op je teentjes getrapt worden, joh. Ik kom ook zo vaak met vage feiten. Zoals het feit dat apen, die dreigen te verliezen in een gevecht, veelal de neiging krijgen om zich af te trekken.:'D


    0.0 Dan heb ik een aap in mijn klas bij Latijn


    Happy Birthday my Potter!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bah, die heb ik wel vaag gezien maar ken ik niet meer xD


    Ze waren ook geen maincharacters, maar kwamen wel redelijk wat keren voor. Waren allebei sensei's wiens teams ook vaker in beeld kwamen. Vooral van Asuma. :]
    Heel schattig, maar ik kan alleen maar clips vinden met stomme muziek erop. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bro schreef:
    +1.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.