• & Zoiets zou mijn vriend dus ook doen. :'D
    Die zegt ook altijd braaf dat hij niks zal kopen, om het vervolgens toch te doen. -.-

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)
    Haha, stiekem is dat best schattig. :'D


    En! Als ze het bewaart dan komen na verloop van tijd die bloemen uit. En dan vindt ze het natuurlijk lief en slim dat je er bloemen in hebt verstopt :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Voiceless schreef:
    (...)

    Vervang een jongen door mijn vriend en dan klopt het ;'D


    You're so lucky!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ken die film! Ik weet alleen niet meer hoe hij heet. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Glucio schreef:
    Ik zou dat dus zo schattig vinden als een jongen dat bij mij zou doen (H)


    idd


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En! Als ze het bewaart dan komen na verloop van tijd die bloemen uit. En dan vindt ze het natuurlijk lief en slim dat je er bloemen in hebt verstopt :D


    Doet me denken aan een scene in Naruto, daar gebeurde ook bijna hetzelfde. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Glucio schreef:
    (...)

    You're so lucky!


    Ik denk dat ze bedoelt dat ze het schattig zou vinden, mocht hij het doen. Niet dat hij het gedaan heeft. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze bedoelt dat ze het schattig zou vinden, mocht hij het doen. Niet dat hij het gedaan heeft. :'D


    Dan nog. Ze heeft kennelijk een heel schattig vriendje.


    Happy Birthday my Potter!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Doet me denken aan een scene in Naruto, daar gebeurde ook bijna hetzelfde. :'D


    Awesome xD

    Alleen hoe krijg je nou een meisje zover dat ze een bakje met gras van je een tijdje bewaart? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Glucio schreef:
    (...)

    Dan nog. Ze heeft kennelijk een heel schattig vriendje.


    Dat zal best, ik kan het alleen niet echt uit de post ophalen. :'D
    Maar mocht het zo zijn, dan is dat inderdaad heel leuk voor d'r. :]
    Ik ben zelf ook heel gelukkig met mijn vriendje. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Awesome xD

    Alleen hoe krijg je nou een meisje zover dat ze een bakje met gras van je een tijdje bewaart? xD


    Ik ben zo iemand die dat best voor de grap neer zou zetten in het raamkozijn o.i.d, als de kat het niet opvreet. :'D
    Maar daar had die vent een zakje met zaadjes aan die vrouw gegeven (sounds so wrong, I know) met de boodschap dat ze maar moest kijken of ze er wat mee wilde doen of niet. Toen ze ze toch ging planten en verzorgen kwamen haar lievelingsbloemen met een speciale betekenis eruit. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Awesome xD

    Alleen hoe krijg je nou een meisje zover dat ze een bakje met gras van je een tijdje bewaart? xD


    Als hij van mijn crush (zucht) was geweest, dan had ik hem op de beste plek van mijn huis gezet en er iedere dag tegen geschreeuwd (dat is goed voor planten, voor als jullie denken dat ik gek ben)


    Happy Birthday my Potter!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dat zal best, ik kan het alleen niet echt uit de post ophalen. :'D
    Maar mocht het zo zijn, dan is dat inderdaad heel leuk voor d'r. :]
    Ik ben zelf ook heel gelukkig met mijn vriendje. :]


    You're so lucky (alleen al om het feit dat je een vriendje hebt waar je heel gelukkig mee bent. Aangezien dat iets is waar ik alleen over kan dromen)


    Happy Birthday my Potter!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik ben zo iemand die dat best voor de grap neer zou zetten in het raamkozijn o.i.d, als de kat het niet opvreet. :'D
    Maar daar had die vent een zakje met zaadjes aan die vrouw gegeven (sounds so wrong, I know) met de boodschap dat ze maar moest kijken of ze er wat mee wilde doen of niet. Toen ze ze toch ging planten en verzorgen kwamen haar lievelingsbloemen met een speciale betekenis eruit. :'D


    Oeh! haar lievelingsbloemen! da's natuurlijk idd helemaal geweldig. en dan natuurlijk nog een geweeeeldige lieve zin en voortaan vergeeft ze je alles :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Glucio schreef:
    (...)

    You're so lucky (alleen al om het feit dat je een vriendje hebt waar je heel gelukkig mee bent. Aangezien dat iets is waar ik alleen over kan dromen)


    Alles op zijn tijd, zo heb ik me ook vaak genoeg gevoeld in het verleden voor ik hem leerde kennen hoor. (bloos)
    En ik voel me nog vaak genoeg eenzaam, gezien hij in Nieuw Zeeland woont en ik hier ... (no_chears)

    Glucio schreef:
    (...)

    Als hij van mijn crush (zucht) was geweest, dan had ik hem op de beste plek van mijn huis gezet en er iedere dag tegen geschreeuwd (dat is goed voor planten, voor als jullie denken dat ik gek ben)

    Ik vind je toch lekker maf overkomen, want hoe kom je in vredesnaam aan zo'n soort feit? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oeh! haar lievelingsbloemen! da's natuurlijk idd helemaal geweldig. en dan natuurlijk nog een geweeeeldige lieve zin en voortaan vergeeft ze je alles :Y)


    Hahaha, ze was inderdaad later in de serie zwanger, al zag je ze nooit echt samen en stierf hij tijdens een gevecht. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.