• Ik zoek nog een paar leuke stories om te lezen.
    Heeft iemand nog een paar stories voor mij.


    Verhalen die over:
    - onbekende personen
    - harry potter ( alles)
    - wolven
    - vampiers
    - tijdreizen
    - wisseldrank

    Ik lees geen:
    - Justin bieber
    - twilith
    - one direction
    - andere bekende sterren/zangers

    Ik lees niet alle verhalen want ik heb er genoeg te volgen en niet alles intreseerd mij.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Not my Body


    Het moment dat ik voor het eerst licht zag, was voor mijn moeder het pijnlijkste moment in haar leven. Fysiek en mentaal. Niet alleen was de geboorte voor haar pijnlijker dan gemiddeld, ze moest me afstaan. Achterlaten in het bos. Diep in het bos, want ik mocht de weg niet meer terug vinden. Maar hoe kon ze? Een baby, waar ze negen maanden op gewacht had. Er was haar gezegd dat de laatste keer dat zoiets was voorgekomen, 100 jaar geleden was. Dat moest dan kloppen, volgens de legende. Eens per 100 jaar. Maar waarom ik? Waarom niet ieder ander kind? Ik weet trouwens niet beter, het enige wat ik me kan herinneren is dat vrij direct na ik voor het eerst licht zag, ik op iets kouds werd neergelegd. Sneeuw. Ik kon niet zachter neergelegd worden, de handen die me loslieten trilden. Het laatste wat ik hoorde waren twee paar voeten die wegliepen. Twee paar voeten die me achterlieten, een baby, moederziel alleen, in de koude sneeuw, diep in het bos.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Show the world who you really are [Fred Wemel]



    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    IVE GOT ONEEE!,
    over een wolf.
    secret of the wolf.

    http://www.quizlet.nl/stories/65217/the-secret-of-the-wolf/

    The dusk had fallen.
    all doors were closed and people were scared.
    Now we had to wait who the hell would he take.
    The night passed, and the crying got worse.
    and then he was there, I looked him straight in the eye.
    and I know that he was here for some reasen.
    the wolf.


    Louisa Luna Wolfan Oceana Andia.
    na de dood van Louisa's moeder veranderde dingen.
    het dorp dat zo veilig leek was in groot gevaar.
    louisa ontdekte dingen die ze nooit geweten had.
    en het grootste geheim had dat met haar te maken.
    het geheim van de wolf was nooit over.
    en de beslissing lag nu in haar handen.


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Femi heeft eigenlijk niemand meer over.
    Valentijn staat nu met zijn rug tegen de muur.
    Bij Coco groeit er iets in haar buik, en ze weet niet of ze het wil.
    Tony heeft de leraren aan het vloeken, de meisjes aan zijn lippen en de jongens onder de indruk.
    En Felix staat in zijn schaduw.
    Sascha voelt zich nergens meer thuis.
    En terwijl Leo's wereld door pesterijen in elkaar stort,
    Is Nicolas verliefd op de verkeerde persoon.

    Dit is het verhaal van een schijnbaar normale groep tieners, wiens leven niet ver van de hel is. Een achtbaan door liefde, leugens, ruzie en tranen. Met aan het eind van de dag slechts een kleine glimp van hoop aan de horizon.
    ~
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats


    I Hate Mondays


    Am I gay? I am ecstatic!

    Diary of Dawn
    Een dagboek van een meisje met anorexia


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Horrorzomer [14+]

    Zomer. Het mooiste seizoen van het jaar. Zon, zee en strand, elke dag. Het kan niet beter. Wanneer Jennifer samen met haar vriendinnen elke dag tot laat op het strand blijven, gebeuren er rare dingen. Damian, Aron, Chris en Liam besluiten op een avond geesten op te roepen. Jennifer weet wat de gevolgen zijn en samen met Celine, Melanie, Jessica en Ashley gaan ze naar huis. De volgende ochtend zijn de jongens spoorloos: Niemand weet waar ze zijn en ze nemen hun mobieltjes niet op. Wanneer Ashley op een brute wijze wordt vermoord is er één ding duidelijk: Damian, Aron, Chris en Liam zitten hierachter.

    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    Mijn George Wemel verhaal. Misschien dat je hem leuk vindt:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?


    Onbekende personen en net één hoofdstuk (gister begonnen) dus makkelijk te volgen ^^

    En The Polyjuice Potion Enigma


    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?


    Mijn Viktor Krum/toverschool toernooi/wisseldrank story van 67 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:10 ]

    Clovehill is een klein plaatsje, gelegen tegen de zuidelijke kust van Amerika. Een plaatsje waar iedereen elkaar kent en roddels als een gek de rondte gaan. Er wordt hier nooit gesproken over vieze buren, tenzij ze niet meeluisteren natuurlijk. Er is geen enkele plaats op aarde waar het gras groener is dan in Clovehill, alles is er perfect. Op een aantal kleine dingen na…

    ***


    Al sinds kleuterzijnde zijn Hazel, Ezra, Chloë en Kait beste vriendinnen. Geen geheim dat ze niet van elkaar weten, alles vertellen ze aan elkaar. Totdat Kait van de ene op de andere dag spoorloos verdwijnt en de drie overgebleven vriendinnen het besluit nemen om op onderzoek uit te gaan.
    Wat als Kait heel wat meer dingen verborgen hield dan de andere drie? Een dagboek vertelt meer dan je denkt. Hazel, Ezra en Chloë besluiten toch op onderzoek uit te gaan en komen vreselijke dingen tot ontdekking.


    Is hun vriendschap sterk genoeg om dit te overleven?



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    "Ik beschouwde mensen niet als levende wezens, maar als een bron van voedsel. En ik vond het leuk om met mijn eten te spelen."

    Klik op de cover om naar het verhaal te gaan.


    Het is gewoon een geweldig verhaal waar je ingezogen word. Ik leef gewoon mee met de gevallen engel. Ik voel en proef de spanning en het is gewoon heerlijk om te lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Di's mijn eerste story. Ik hoop dat je het leuk vind^^

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..



    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!