• Mijn klas is echt kinderachtig dat besefte ik vandaag pas, de één speelt nog legertje(het genante is dat dat de meisjes zijn) -facepalme- de andere doen alsof ze een superster is, sommige jongens knijpen nog in de billen van de meisjes en sommige (wat toch wat vaker voorkomt) roddelen elke dag over de eerste beste persoon die ze kunnen vinden.

    Iemand ook zo'n lastige klasgenoten?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:39 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja, vreselijk. Er zijn twee personen die aardig tegen me doen, waarvan ik er één weer niet aardig vind. Dus eigenlijk vind ik maar één iemand echt aardg.


    Ik ben gemeen xoxo

    nope :'D alleen best wel domme jongens :'D


    Shoganai i ne~

    Reassurance schreef:
    Nah, die van mij zijn wel leuk en grappig. Maar ook niet erg volwassen verder haha.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Atropos schreef:
    Op je 11de is dat juist gaaf. Ik vind het nu nog leuk om van die spelletjes te spelen. Maar niemand wil het meer, daarom hou ik ook van kleine kinderen ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Beckett schreef:
    Mijn klas is echt kinderachtig dat besefte ik vandaag pas, de één speelt nog legertje(het genante is dat dat de meisjes zijn) -facepalme- de andere doen alsof ze een superster is, sommige jongens knijpen nog in de billen van de meisjes en sommige (wat toch wat vaker voorkomt) roddelen elke dag over de eerste beste persoon die ze kunnen vinden.

    Iemand ook zo'n lastige klasgenoten?


    Ik speelde ook écht nog wel legertje toen ik twaalf was hoor. En nog steeds, als mijn neefjes me aankijken met pure euforie in hun ogen kan ik geen "nee" zeggen en doe ik gewoon mee. Omdat ik van ze houd.

    En is mijn vriend kinderachtig omdat hij me in mijn kont knijpt? Don't think so :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!