• Want ik heb honger :9~

    Wèl:
    -Onbekende Personen
    -Drama
    -Mind Fucking stories
    -Horror
    -Thriller
    -Romantiek
    -Pro ana, mag, maar de kans dat ik het lees is klein. (Tenzij het echt goed is.)

    Níét:
    -Iedere vorm van FanFiction, (tenzij je er van overtuigd bent dat het echt een origineel verhaal is).
    -Écht Fantasy (ik heb niets tegen paranormale gaven of eventueel een heksenverhaal, maar als je komt aanzetten met iets als Twilight eet ik je op).

    Algemene eisen:
    -Gewone Nederlandse taal
    -Óf nauwkeurig Engels
    -Géén smiley's
    -Goed interpunctie gebruik
    -Geen overbodig hoofdletter gebruik

    Ja, het zijn best veel eisen, maar ik ga er vanuit dat er wel wat verhalen aan voldoen, so gimme that story's :9~

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 13:07 ]


    Let it come and let it be

    Níét:
    -Iedere vorm van FanFiction, (tenzij je er van overtuigd bent dat het echt een origineel verhaal is).
    And then I was like YEAAAAAYYYHH. But then...
    -Écht Fantasy (ik heb niets tegen paranormale gaven of eventueel een heksenverhaal, maar als je komt aanzetten met iets als Twilight eet ik je op).
    Nou. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    abduction van wynter


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik: Desprate Resentment, van-
    Wait... .______.
    uhm... No, sorry ik heb niets. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uhm, kijk maar of je het wat vind :$

    http://www.quizlet.nl/stories/66026/paranormal-girls-dont-cry/


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Kijk op mijn profiel of wacht ik zal even linkjes zoeken :3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 13:20 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maeleena schreef:
    Ik: Desprate Resentment, van-
    Wait... .______.
    uhm... No, sorry ik heb niets. (no_chears)

    -Giggles-


    Let it come and let it be

    Names written in their minds
    There is no return
    Cursed gifts

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 13:24 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En als er maar een ienieminie stukje fantasy in voorkomt? Dit verhaal is meer dat het niet zou kunnen. Het is geen verhaal dat magische wezens bevat, of gewoon magie etc.
    Not my Body

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 13:33 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Is sciencefiction wel goed? ^^
    The King of the Gods.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Is sciencefiction wel goed? ^^
    The King of the Gods.

    Sciens fiction sounds good to me :3


    Let it come and let it be

    Perhaps mine?

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”



    De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden,de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?

    The end of the world as we knew |2012|.-Onbekende persoon

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:44 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Ik hoop dat je me niet opeet, want het is dus wel fantasy, maar geen twilight achtig iets D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je leest de mijne al. 8D
    Ik heb een nieuw hoofdstuk online gezet. ;3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)