• [ topic verplaatst door een moderator ]

- The last look back is black -

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    That awkward moment when you enter the wrong classroom…

THEM:

And then YOU:

Hahah! (lol) so true..
    laatst kwamen er ineens 5 jongens ons lokaal binnen wandelen, en toen ze even rond keken, grijnsde de voorste (redelijk leuke & lekker gekke jongen) en de rest keek zo van: fuck..
    en toen draaiden ze zich gewoon weer lachend om :')

Vervolgens (in de les daarna) liepen 2/3 uit mijn klas, HUN klas in xD

xoxo

Second star on the right and straight on till morning

YaraTuned schreef:
    (...)

Hahah! (lol) so true..
    laatst kwamen er ineens 5 jongens ons lokaal binnen wandelen, en toen ze even rond keken, grijnsde de voorste (redelijk leuke & lekker gekke jongen) en de rest keek zo van: fuck..
    en toen draaiden ze zich gewoon weer lachend om :')

Vervolgens (in de les daarna) liepen 2/3 uit mijn klas, HUN klas in xD

xoxo

heb ik ook wel eens.. alleen ik wou dan al gaan zitten.. en kwam ik erachter dat er toch wel wat vreemde mensen er waren XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    (...)

heb ik ook wel eens.. alleen ik wou dan al gaan zitten.. en kwam ik erachter dat er toch wel wat vreemde mensen er waren XD

dat heb ik ook vaak tijdens kwt, dan zit er niemand van mijn klas in die kwt en dan denk ik dat ik in het verkeerde lokaal ben gelopen.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Alis volat propriis.

When someone cheers you op on a wrong way.

Shoganai i ne~

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

klik op het plaatje voor groter..

Galleon schreef:

Haha , so true. Alleen zit ik altijd beneden , dus doe ik het alleen als er iemand voorbij loopt :Y)

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Galleon schreef:

So true! :Y)

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

I JUST LAUGHED SO FUCKING HARD AT THIS GIF. WTF DISNEY.

wth.

Applejack schreef:

THE HORROR! o.o

oh dear gawd de wortel duckface. quuurl.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Getting out of a car

Expectations;

Reality;

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik wil dat konijntje !! D:

- The last look back is black -