• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:06 ]


    -

    Saph
    Ik werp hem een bezorgde blik, hij was zo stil... Ik begon de trappen weer op te lopen. Mijn eigen kamer. Niet die van Fayan, de klauwafdruk van gister, en de vrouw in de andere kamer, zouden hem niet helpen.
    'Is het goed als we hier slapen vannacht? Samen?' vraag ik zachtjes als we voor de deur staan.

    Daiyh
    Met een zucht sta ik op. Gewoon verder gaan Daiyh. Het is normaal dat ze je haat. Ik kijk op de klok. als is geluk heb kan ik Lughnasadh eindelijk uit die kamer halen. Hopelijk. Anders blijft ze nog maar even liggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Met mij wel, maar..." Ik wijs op haar tranen, die ik echt wel gezien had. "...met jou niet. Wat is er aan de hand?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Ik kijk hem even verbaasd aan. Ik was alweer gemuteerd en hij durfde nog steeds bij me te slapen?
    Maar aan de andere kant... zou ik zonder hem kunnen slapen? Nee. Ik had hem echt heel hard nodig nu. Als hij wegging, zou ik instorten.
    Dus ik knikte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oké, Saph en Fayan liepen dus door Chiara heen ofseu (cat)]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 0:33 ]


    -

    Saph
    Ik glimlach opgelucht en doe de deur naar mijn beschamend nette kamer open. Ik was niet zo net, maar ik raakte bijna niets van de spullen hier aan. Waarom zou ik? Capitool zooi. Ik val neer op eh ran van het bed.
    'Hoe voel je je?' vraag ik onzeker.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht liep ze verder de gang op, en bleef even staan bij de lift. Nee, voor geen goud ging ze met een lift. Snel liep ze de trappen op, naar haar verdieping.


    -

    [ Echt wel. (cat) *dom, overheen gelezen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [ Echt wel. (cat) *dom, overheen gelezen*]

    [(no_chears)]


    -

    [ ik kan Daiyh je komen laten pesten? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "De Spelen zijn al zo dichtbij en als ik doodga dan ligt het leven van m'n moeder en mijn zusje op een kind datverdomme 10 is. Mijn moeder kan nauwelijks voor eten zorgen en Ginevra, mijn zusje van tien kan niet eens goed jagen." Zeg ik
    Ik dreig weer in tranen uittebarsten, als ik me realiseer dat ik sterk moet blijven Voor Ginevra,mijn moeder,Lucas,James en Felan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maeleena schreef:
    [ ik kan Daiyh je komen laten pesten? 8D]

    [Als ze elkaar niet meteen in elkaar slaan, vind ik het best (cat)]


    -

    [ Jammer. (cat) *typt*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    ik loop langzaam de trappen op, naar de twaalfde verdieping. De lift neem ik niet. Ik moet steeds denken aan Chiara, en dat wil ik al helemaal niet. Ze maakt rare, onnbekende gevoelens los, die ik voor geen goud zal uitspreken. Geïrriteerd begin ik te rennen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Daar moet ik even over nadenken.
    "Weet ik niet zo goed. Bang dat het weer fout gaat, blij dat het voorbij is, boos om wat er met Cassie is gebeurd, verdrietig omdat ik jou steeds pijn doe."
    Ik liep zo over van gevoel dat ik mijn gezicht steeds maar neutraal hield.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar benen deden nog steeds pijn, haar hele lichaam. Ze had zich nog nooit zo zwak en hulpeloos gevoeld. Haar hand greep de trapleuning vast, maar toen ze de laatste twee treden omhoog wilde springen, viel ze.
    'Verdomme!' riep ze, en krabbelde overeind. Fijn, nu klopte haar benen ook nog.


    -