• Ik ga niet meer schijnheilig doen, ze was een kutwijf

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het wel een beetje raar dat je zo over haar praat terwijl je haar niet zo mocht, mensen worden niet liever omdat ze doodgaan aan kanker.
    Ze mag dan wel 16 jaar eraan geleden hebben maar wat voor reden is het dan om zo te doen tegen leerlingen? Dan had ze maar niet moeten werken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een beetje raar dat je zo over haar praat terwijl je haar niet zo mocht, mensen worden niet liever omdat ze doodgaan aan kanker.
    Ze mag dan wel 16 jaar eraan geleden hebben maar wat voor reden is het dan om zo te doen tegen leerlingen? Dan had ze maar niet moeten werken.


    Nee, daar heb je gelijk in, maar ik kan nog steeds niet haten en dat wil ik ook niet. Zij was ook maar een mens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee, daar heb je gelijk in, maar ik kan nog steeds niet haten en dat wil ik ook niet. Zij was ook maar een mens.



    Dat is waar, je hoeft ook niemand te haten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het wel een beetje raar dat je zo over haar praat terwijl je haar niet zo mocht, mensen worden niet liever omdat ze doodgaan aan kanker.
    Ze mag dan wel 16 jaar eraan geleden hebben maar wat voor reden is het dan om zo te doen tegen leerlingen? Dan had ze maar niet moeten werken.

    En ik vind het een beetje vreemd dat je een condoleance topic voor haar open. Ik snap wel dat je het kwijt moet, al zie ik dat niet echt terug in dit topic.
    16 jaar is trouwens wel echt veel, hoe heeft ze dat ooit volgehouden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is dat die vrouw waar je die brief naar wilde sturen?
    Sterkte (:


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    (...)


    Dat is waar, je hoeft ook niemand te haten.


    Ik heb ook niet om haar gehuild, meer om haar kinderen aangezien haar jongste zoon pas vijftien is enzo en ze wel een familie had... Tja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!